AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Som ikke orker å besøke foreldrene fordi det er langt unna der dere er og fordi dere hater stedet? Hvorfor hater dere stedet? Anonymkode: 2ea9f...6f4
Gjest #Rasshøl Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Jeg elser Oslo. Men det er visse bydeler jeg aldri drar tilbake til. Jeg hører ikke til der.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Jeg avskyr bygden jeg kommer fra. Baksnakkelser, rykter og krangling naboer imellom. Jeg er så glad jeg flyktet til byen da jeg ble voksen. Anonymkode: 9a7d3...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Bor to timer med fly fra der jeg vokste opp, flyttet sørover for 15 år siden. Reiser kun hjem til jul og spesielle anledninger. Tenker ikke lengre at jeg hater stedet, men det gir meg heller ikke noe... Venner fra oppveksten har enten flytta selv eller vi har vokst fra hverandre, så jeg har kun kontakt med familien. Er lite å finne på, og generelt kjeder jeg meg for det meste utenom i familieselskapene. Tenkte mer at jeg hatet stedet da jeg var yngre, nå tenker jeg heller bare at jeg ikke trives der. Anonymkode: 0404a...a73
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Bor fortsatt på hjemstedet og trives godt her. Bodde vekk en periode, men ville hjem igjen etter en stund. Anonymkode: bfae6...71a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Avskyr hjemstedet mitt. Satans rasshøl er hva det er. Jeg er på besøk for å besøke familie og noen venner som fremdeles bor der, men jeg får helt spader av kulturen der nede. Så mye baksnakking, bygdedyr, vold, rykter osv. Og for hver gang jeg besøker det glemmer jeg hvor harry det er. Akkurat det har jeg ikke så mye problemer med, men mer at jeg blir overrasket for hver gang. Anonymkode: 45959...ccc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Hater også hjemstedet. Gruer meg hvis jeg må dra dit. En liten drittby med masse slarv og folk som bryr seg. Snobberiet florerer. Æsj Anonymkode: f5199...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå