AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg og barnefar gikk fra hverandre for snart fire år siden etter enormt mye anklagelser om at jeg hadde en affære, noe som ikke stemte. Han og sin familie valgte likevel å tro ille om meg og til tross for at han "tilga" meg ble affæren som aldri fant sted brukt mot meg i nærmest alle settinger, forstå det den som kan. Men nok om det. Valgte til slutt å gå fordi jeg ble psykisk nedbrutt, noe som sjokkerte familien hans. At jeg kunne forlate den fantastiske mannen der slet alle med å forstå. I ettertid haglet det inn med kommentarer om at jeg var aldri kom til å få meg noen ny mann og i hvert fall ingen snill, kjekk og intelligent mann osv osv. Denne verbale terroren fra hans foreldre, søsken og mer fjerne familiemedlemmer holdt på i rundt et år. Barnefar har enda ikke funnet seg en ny kjæreste selv om jeg vet han har datet litt. Uansett da så har jeg vært sammen med min nye(snille, kjekke, intelligente, hihi) kjæreste i et år nå og han har møtt datteren min flere ganger. De går veldig godt i sammen. I dag skal hun i bursdagsselskap til barnefars familie men hun skal hjem igjen til meg i kveld. Jeg har brukket foten og er litt inmobil for tiden, får ikke kjøre bil. Kjæresten min har tilbudt seg å hente henne. Ingen i barnefars familie har hilst på han og jeg tenker nok de kommer til å få seg et lite sjokk om han kommer på døren. Barnefar vet jeg har ny kjæreste altså. Men ingen har møtt han. Tenker nok de hadde fått seg et aldri så lite sjokk om denne modellpene mannen hadde kommet på døren. Innafor? Ja det er sikkert barnslig, men er det ikke forståelig å ville gni det litt inn til mennesker som aldri har vist skrupler mot å tråkke en ned? Anonymkode: 4f63b...50b 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Ja, lag støy med barnet tilstede👍👏 Anonymkode: 59c06...a2a 18
Carrot Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 (endret) ja jeg syns det er barnslig og lite voksent, men hvis du må: hva med å få han til å kjøre deg heller og hjelpe deg med hentingen en slags "myk" barnslighet i steden for en "in your face" greie? Endret 31. juli 2019 av Carrot 35
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Bedre at han kjører deg og hjelper deg til døra pga beinet i så fall. Så kan du prate med dem og modellen din kan være statist og slippe å møte denne familien, som høres så trivelig ut, alene. Fortsatt litt snikete, men har jo en god grunn. Sende ham alene og sitte og vente på rapport eller reaksjoner fra dem - det er barnslig og også lite smart om barnet blir midt i skuddilden. Anonymkode: 98d8b...0a9 28
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Har du brukket foten, så er det vel ikke noe å lure på engang. Anonymkode: 373c2...f49 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Legg krykkene i bagga, hump inn på passasjersiden og oppfør deg som et voksent menneske. Anonymkode: a9e9f...ad6 11
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 Har så lite til overs for foreldre som legger opp til mer krangling og uenigheter enn nødvendig bare fordi anledningen bryr seg. Du kan ikke klage på barnefar og hans familie om det slik du holder på selv. Ville du levert barnet ditt til en du aldri hadde møtt som stod på døren og påstod hun var fars kjæreste? Det tviler jeg på og far har sannsynligvis samme vegring når det kommer en fremmed mann på døren. Dropp å legge opp til bråk foran barnet. Få typen til å kjøre deg, og hent datteren din selv. Anonymkode: de7c0...e74 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Men ærlig talt da. Hev deg over smålige mennesker. Ikke lag drama foran barnet. Og legg av deg bitterhet, så føles alt litt bedre. Helt innafor at han kjører deg, da beinet er brukket. Men la han sitte i bilen mens du henter barnet. Anonymkode: 9f734...7d4 6
Pia Sofia Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Jeg er faktisk uenig med de over, selv om jeg ikke trodde det da jeg bare leste overskriften. Hvis du hadde lagt det fra på en annen måte hadde du fått helt andre svar! "Datteren min er på bursdag hos eksens familie og jeg skulle hente henne, men nå sitter jeg her med brukket bein, så jeg klarer ikke kjøre. Kan det oppfattes som provoserende at kjæresten min henter henne? Det ville hjulpet meg masse, men jeg vil ikke lage drama. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det ellers." Jeg skjønner at det går en faen i deg, men lat som det ikke gjør det og oppfør deg som et voksent menneske. Som lar kjæresten hente datteren 16
Pia Sofia Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men ærlig talt da. Hev deg over smålige mennesker. Ikke lag drama foran barnet. Og legg av deg bitterhet, så føles alt litt bedre. Helt innafor at han kjører deg, da beinet er brukket. Men la han sitte i bilen mens du henter barnet. Anonymkode: 9f734...7d4 Hun lager ikke drama, hun trenger hjelp! Hva de andre snakker om når kjæresten og barnet har gått er uviktig! 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 Selve handlingen er det ikke noe galt i i denne settingen, men intensjonen din er barnslig. Men jeg forstår den, det gjør jeg. La kjæresten din være med å hente barnet da vel. Du har jo brukket foten. Men jeg hadde vært veldig forsiktig med å la kjæresten, eller de andre, få vite din egentlige grunn til at han skal hente. Du virker muligens (i andres øyne) ikke helt ferdig ut med din x (siden du vil gjøre han sjalu), og det inntrykket ønsker du ikke å gi noen. Anonymkode: d8aae...b44 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 Jeg ville aldri sendt avgårde ungen sammen med en person jeg ikke vet hvem er. Hadde du syntes at det var OK at en ukjent dame kom for å hente ungen uten at du hverken visste hvem hun var eller at det var hun som skulle komme? Det er skikkelig noldus gjort overfor alle parter, men tenk også på hvilken posisjon du setter kjæresten i. Stakkars mann. Anonymkode: 83036...cc3 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 13 minutter siden, Pia Sofia skrev: Hun lager ikke drama, hun trenger hjelp! Hva de andre snakker om når kjæresten og barnet har gått er uviktig! Når eks-svigers har vist at de er i stand til å anklage, stole på rykter, og lage et helvete for henne over en lang periode, så kan man ikke garantere hva som vil bli sagt og gjort i en situasjon der ny kjæreste plutselig dukker opp for å hente barnet. Hun bruker her ordet "verbal terror" om hva de har utsatt henne for. Hvordan vil det oppleves for et barn å måtte være vitne til noe slikt? Jeg kommer aldri til å støtte framprovosering av drama foran et uskyldig barn. Hun kan fint sitte på i bilen, og selv hente barnet. Anonymkode: 9f734...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville aldri sendt avgårde ungen sammen med en person jeg ikke vet hvem er. Hadde du syntes at det var OK at en ukjent dame kom for å hente ungen uten at du hverken visste hvem hun var eller at det var hun som skulle komme? Det er skikkelig noldus gjort overfor alle parter, men tenk også på hvilken posisjon du setter kjæresten i. Stakkars mann. Anonymkode: 83036...cc3 Stakkas mann? Etter all den dritten han kom med tidligere mot TS? hahaha!...ja...så stakkars... Anonymkode: b5fad...8ba
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, lag støy med barnet tilstede👍👏 Anonymkode: 59c06...a2a Støy med barnet? Tviler på at det blir noe særlig drama. TS sin nye type introduserer seg som TS sin kjæreste. Forklarer grunnen il hvorfor TS selv ikke er med. Blir sikkert litt høflighets fraser fra begge voksne og så drar alle til sitt. Anonymkode: b5fad...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 Etter å ha lest det her aner jeg at svigerfamilien har et poeng angående ts... Anonymkode: d19ef...1d5 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og barnefar gikk fra hverandre for snart fire år siden etter enormt mye anklagelser om at jeg hadde en affære, noe som ikke stemte. Han og sin familie valgte likevel å tro ille om meg og til tross for at han "tilga" meg ble affæren som aldri fant sted brukt mot meg i nærmest alle settinger, forstå det den som kan. Men nok om det. Valgte til slutt å gå fordi jeg ble psykisk nedbrutt, noe som sjokkerte familien hans. At jeg kunne forlate den fantastiske mannen der slet alle med å forstå. I ettertid haglet det inn med kommentarer om at jeg var aldri kom til å få meg noen ny mann og i hvert fall ingen snill, kjekk og intelligent mann osv osv. Denne verbale terroren fra hans foreldre, søsken og mer fjerne familiemedlemmer holdt på i rundt et år. Barnefar har enda ikke funnet seg en ny kjæreste selv om jeg vet han har datet litt. Uansett da så har jeg vært sammen med min nye(snille, kjekke, intelligente, hihi) kjæreste i et år nå og han har møtt datteren min flere ganger. De går veldig godt i sammen. I dag skal hun i bursdagsselskap til barnefars familie men hun skal hjem igjen til meg i kveld. Jeg har brukket foten og er litt inmobil for tiden, får ikke kjøre bil. Kjæresten min har tilbudt seg å hente henne. Ingen i barnefars familie har hilst på han og jeg tenker nok de kommer til å få seg et lite sjokk om han kommer på døren. Barnefar vet jeg har ny kjæreste altså. Men ingen har møtt han. Tenker nok de hadde fått seg et aldri så lite sjokk om denne modellpene mannen hadde kommet på døren. Innafor? Ja det er sikkert barnslig, men er det ikke forståelig å ville gni det litt inn til mennesker som aldri har vist skrupler mot å tråkke en ned? Anonymkode: 4f63b...50b Jeg synes ikke du skal overlate kjæresten din alene med ungen. Han kan fint være med deg å hente henne. Men det er ofte i slike relasjoner at man opplever overgrep osv osv. Så du bør jo først og fremst tenke på datteren din og ikke sette henne i en potensielt sårbar situasjon. Samme hvor snill, kjekk og intelligent du synes din nye kjæreste er. Det er mange pedofile også som oppfattes som snille, kjekke og intelligente mannfolk. Datteren først. Anonymkode: a956c...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 Hva ble det til? Anonymkode: e90fe...5de
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkas mann? Etter all den dritten han kom med tidligere mot TS? hahaha!...ja...så stakkars... Anonymkode: b5fad...8ba Stakkars den nye kjæresten... Anonymkode: 83036...cc3
Maleficenta Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og barnefar gikk fra hverandre for snart fire år siden etter enormt mye anklagelser om at jeg hadde en affære, noe som ikke stemte. Han og sin familie valgte likevel å tro ille om meg og til tross for at han "tilga" meg ble affæren som aldri fant sted brukt mot meg i nærmest alle settinger, forstå det den som kan. Men nok om det. Valgte til slutt å gå fordi jeg ble psykisk nedbrutt, noe som sjokkerte familien hans. At jeg kunne forlate den fantastiske mannen der slet alle med å forstå. I ettertid haglet det inn med kommentarer om at jeg var aldri kom til å få meg noen ny mann og i hvert fall ingen snill, kjekk og intelligent mann osv osv. Denne verbale terroren fra hans foreldre, søsken og mer fjerne familiemedlemmer holdt på i rundt et år. Barnefar har enda ikke funnet seg en ny kjæreste selv om jeg vet han har datet litt. Uansett da så har jeg vært sammen med min nye(snille, kjekke, intelligente, hihi) kjæreste i et år nå og han har møtt datteren min flere ganger. De går veldig godt i sammen. I dag skal hun i bursdagsselskap til barnefars familie men hun skal hjem igjen til meg i kveld. Jeg har brukket foten og er litt inmobil for tiden, får ikke kjøre bil. Kjæresten min har tilbudt seg å hente henne. Ingen i barnefars familie har hilst på han og jeg tenker nok de kommer til å få seg et lite sjokk om han kommer på døren. Barnefar vet jeg har ny kjæreste altså. Men ingen har møtt han. Tenker nok de hadde fått seg et aldri så lite sjokk om denne modellpene mannen hadde kommet på døren. Innafor? Ja det er sikkert barnslig, men er det ikke forståelig å ville gni det litt inn til mennesker som aldri har vist skrupler mot å tråkke en ned? Anonymkode: 4f63b...50b Teit å gjøre det på pur faenskap, men om det er av praktiske årsaker, at du ikke kan kjøre, så er det greit, men da syns jeg du skal bli med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå