Gå til innhold

Hva tenker kvinner om menn i 40-årene uten barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Useriøs spellemann, eller taper?

Anonymkode: 2aa7a...3a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene, men det kommer sikkert an på om kvinnene har barn selv. Kvinner med barn kan kanskje være litt skeptiske, men tviler på at de uten videre stempler barnløse som  useriøse eller tapere. Og hvis det finnes noen som faktisk gjør det, tror jeg ikke du har gått glipp av noe, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe, helt normalt å ikke ville ha barn. 

Anonymkode: 13dc1...c4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ærligtalt an på mannen. Det er helt klar flere misbrukere, horebukker, kriminelle, arbeidsnarkomane og generelle dritsekker i den gruppen enn i det er blant barnefedre i 40-årene, men der er også mange normale menn og det er ikke som om alle barnefedre er gull de heller.

Anonymkode: 11d21...1bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det en ellers normalt oppegående mann tenker jeg at han trolig har tatt noen gjennomtenkte, fornuftige valg. Hvorfor skal alle på død og liv formere seg?

Anonymkode: ff5bb...109

• Liker 4
Skrevet

Ting jeg har tenk: 

Har de vert i forhold før? 

Hvis ikke, hva er grunnen til at de ikke har vert i forhold? 

Men nå er jeg en som overtenker mye da😂

Gjest Melis123
Skrevet

Som kvinne 40+ uten barn, tenker jeg som så, at kanskje han heller ikke fant kjærligheten på rett tidspunkt...

Om det er et standpunkt han har tatt om at han ikke ville ha barn, så hadde jeg vært litt nysgjerrig på bakgrunnen for det, og hadde vel sikkert spurt om jeg lurte😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok det er mer relevant om mannen har vært i et langvarig forhold enn om han har barn. En mann på 40+ som aldri har hatt et langvarig forhold vil nok vekke skepsis. 

Anonymkode: 62ec4...cc3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt om ham. Hvorfor skulle jeg det? Er det slik at folk blir sett på som unormale fordi de ikke vil ha barn?? 

Anonymkode: a1b52...b5d

AnonymBruker
Skrevet

At de er umodne

Anonymkode: 33c32...f5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann i 40 årene uten barn. Jeg har en halvvoksen sønn.  Jeg ville ikke ha flere barn, det godtok han.  Han valgte derfor et liv uten å få barn.

Anonymkode: 95cf6...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange av de er bitre og usosiale. Det er en grunn til at de ikke fått barn, liksom. 

Anonymkode: d60cf...54f

Skrevet

Det er varierende. Noen har enten ikke funnet den rette eller vært i forhold hvor hun ikke var keen på barn/flere barn. Men mange av dem har levd ungkarslivet gjerne med flere kortvarige forhold hvor de har hatt mest fokus på å holde utkikk etter ny partner fordi de aldri blir fornøyd og mener de skal kunne date alle damer og ikke skjønt at tiden gikk..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At de er umodne

Er kvinner i 40 årene uten barn også umodne eller er det bare menn?

Anonymkode: 1fa6a...ea6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo ingenting om andres bakgrunn eller årssaker, det kan jo være alt fra valg, til medisinske grunner, til at noen sitt barn har dødd..

Anonymkode: 10aff...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de er umodne

Så dersom man av en eller annen grunn aldri får barn er man umoden hele livet? 

Anonymkode: 13dc1...c4a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...