Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Noen som har prøvd det? Ser jo veldig effektivt ut (på tv-shop ihvertfall!!!! :oops: ), og jeg er veldig fristet til å kjøpe den dvd'en...Har ikke det tilbudet på treningssenterene her i byen, så da må man jo ordne det selv:)
Mistyen Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min Winsor Pilates kjøpt på tv-shop!
Gjest Devana i.i. Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Hva slags type resultater har du fått av Pilates videoen. Har den her hjemme, men er litt lat, så kanskje jeg kan bruke andres resultater som motivasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har vhs'ene fra tvshop (billig!). Synes den er veldig bra. Jeg trener mage/rygg på SATS, men hvis jeg ikke har tid til det..så bruker jeg winsor pilates video. Ypperlig til å trene magemusklene, men det er ingen vidunderkur. Hvis du allerede trener magen regelmessig og riktig, så vil du antagelig ikke få de store resultatene. Det finnes forresten andre pilates-videor. Gjør et søk på "pilates" her på KG, så ser du andre anbefalinger.
Cyndi Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Har kjøpt dvdene på tvshop og er kjempefornøyd jeg! Trener 20 minutes work out annenhver morgen før jeg spiser frokost,og accellerate body work out 1-2 ganger i uka. Føler at kroppen har blitt strammere allerede jeg. var skeptisk til å begynne med, men nå som jeg begynner å lære meg teknikken og slikt synes jeg det funker bra. men husk å trene kondisjon ved siden av da;)
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 Har kjøpt dvdene på tvshop og er kjempefornøyd jeg! Trener 20 minutes work out annenhver morgen før jeg spiser frokost,og accellerate body work out 1-2 ganger i uka. Føler at kroppen har blitt strammere allerede jeg. var skeptisk til å begynne med, men nå som jeg begynner å lære meg teknikken og slikt synes jeg det funker bra. men husk å trene kondisjon ved siden av da;) Jeg hadde også tenkt meg 20 min hver dag... Men etter å ha brukt den en gang, og knist meg gjennom hele, så ligger den i skuffa.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå