Gå til innhold

Gi utstyr til FOD gården?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her som har erfaring med å gi brukt/ubrukt hundeutstyr og katteutstyr til FOD. Har endel utstyr som ikke brukes selvom en god del har havnet hos bruktbutikken. Utstyret må evt sendes i posten, men det bør vel ikke bære noe problem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send dem en mail så får du svar når de har anledning til å svare deg :) 

Selv har jeg gitt katteutstyr (dokasser og transportkasser) til min nærmeste forening.

Anonymkode: 70f8a...bd0

AnonymBruker
Skrevet

De fleste organisasjoner tar imot brukt utstyr så lenge det ikke er grisete eller ødelagt :) 

Anonymkode: 8c2ae...a3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send Mail å hør :) 

Da min katt døde hadde jeg maaange kilo mat igjen (hadde prøvd mye forskjellig den siste tiden for å få henne til å spise), og det nærmeste senteret for omplassering av katter tok det gledelig i mot. De ble kjempeglade! Og det føltes godt :hjerte: 

Anonymkode: eb0b0...959

• Liker 1
Skrevet

Vet noen om de kun vil ha den ene typen sele eller vil de bli glad for andre seler også? Har bla en puppia sele feks

Skrevet
4 minutter siden, Diamant20 skrev:

Vet noen om de kun vil ha den ene typen sele eller vil de bli glad for andre seler også? Har bla en puppia sele feks

Jeg er frivillig på FOD-gården, men har ikke noe ansvar for donasjoner osv. Jeg kan derimot bekrefte at vi blir glad for alt av mat og utstyr :) Hvis du sender en mail om at du ønsker donere, vil du få noen tidspunkt hvor ansatte er inne! 

Skrevet
Akkurat nå, Clefable skrev:

Jeg er frivillig på FOD-gården, men har ikke noe ansvar for donasjoner osv. Jeg kan derimot bekrefte at vi blir glad for alt av mat og utstyr :) Hvis du sender en mail om at du ønsker donere, vil du få noen tidspunkt hvor ansatte er inne! 

Bor på Sørlandet så må sende i posten😊

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Diamant20 said:

Bor på Sørlandet så må sende i posten😊

Av ren nysgjerrighet: hvorfor ikke levere til en lokal organisasjon istedet? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Av ren nysgjerrighet: hvorfor ikke levere til en lokal organisasjon istedet? 

Har ingen lokal organisasjon som tar i mot hundeutstyr, kommer nok til å levere litt katteutstyr der😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...