Gå til innhold

Folk som « flasher» brunfargen nå etter ferien. Er det greit? Eller det uanstendig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med « Flashe» mener jeg knall lilla, oransje, rosa osv for å fremheve brunfargen.

Er det greit i jobbsammenheng?

Anonymkode: 120ea...3c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teit er det i hvert fall.

Anonymkode: 1c2b5...79f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig helt greit så lenge det er innenfor de samme kleskodene som gjelder resten av året. Miniskjørt for å vise at man har fått brunfargen helt opp til lininga på g-strengen derimot, det er ikke innenfor.

Anonymkode: 7bc02...48f

• Liker 5
Skrevet

Om man vanligvis bruker sterke farger: Mener du at man skal kjøpe seg nye klær i nøytrale farger for å skjule at man har blitt brun? Hvorfor mener du at dette er et problem? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Om man vanligvis bruker sterke farger: Mener du at man skal kjøpe seg nye klær i nøytrale farger for å skjule at man har blitt brun? Hvorfor mener du at dette er et problem? 

Jeg bare lurer på hva dere mener.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hva dere mener.

Jeg mener at folk må få gå i akkurat det de ønsker uten at jeg har noe med det. Innenfor rimelighetens grenser så klart. Men om folk har på en knall rosa topp eller en beige en får de bestemme helt selv. 

• Liker 3
Skrevet

Det er harry.. nordmenn ligger i toppen når det kommer til hudkreft. 

Når folk kommer fra en uke i syden mørke brune så vitner det om lav iq spør du meg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rucula skrev:

Det er harry.. nordmenn ligger i toppen når det kommer til hudkreft. 

Når folk kommer fra en uke i syden mørke brune så vitner det om lav iq spør du meg

Og hva med de som blir veldig brune helt naturlig med faktor 30? Harry og lav IQ det også? Har de lov til å flashe det?

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med de som blir veldig brune helt naturlig med faktor 30? Harry og lav IQ det også? Har de lov til å flashe det?

De blir ikke brune på samme måte...

De blir ikke mørke rød/brune, men hvit i alle hudfolder og læraktig hud. 

Skrevet

Jeg har ikke egen garderobe til etter en viss nyanse men mye av mitt sommertøy er i hvitt, lysegult, lilla eller kremfarget. Jeg går lite med sort, grått og brunt på sommeren. 

Så om man følger anstendighet og kleskode, og det kun er fargen på klærne du tenker på, så er det helt innafor med lilla eller gult uansett om det er sommer, advent eller påske, synes jeg. 

• Liker 4
Gjest #Rasshøl
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med « Flashe» mener jeg knall lilla, oransje, rosa osv for å fremheve brunfargen.

Er det greit i jobbsammenheng?

Ble du inspirert av min tråd Ts.? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Ble du inspirert av min tråd Ts.? 

??? Hæ

Gjest #Rasshøl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Hæ

Jeg bare lurte. 

Skrevet

la andre få kle seg i det de vil uten at man tillegger dem motiver tenker jeg :) kler man fargen så kjør på!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...