Carmya Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg er interessert i å begynne, men trenger mer informasjon om hvordan jeg skal gå frem. Takker 😊🙏
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Just now, Carmya said: Jeg er interessert i å begynne, men trenger mer informasjon om hvordan jeg skal gå frem. Takker 😊🙏 Du kan bruke denne måneds menyen, med masse informasjon. Koster egentlig penger, men noen venner av meg fant en link til den så du kan lese gratis. Spør thor kostplan Anonymkode: dea94...539
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Ja. Har spist lavkarbo i ti år, og ketogent de 3 siste årene. Begynn med å kutte ut de raskeste karbohydratene som f.eks. sukker, hvetemel, ris og pasta, så er du godt igang. Anonymkode: f7e02...8cd 1
alli634 Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 Det finnes mange gode grupper på facebook du kan melde deg inn i der deles det masser av oppskrifter, og du kan stille spørsmål om noe du lurer på. For eksempel Lavkarbogruppen, Lavkarbo og karbohydrater osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå