AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Hei. Jeg vil bare si at jeg er glad for at Kvinneguiden finnes, fordi det er veldig godt å lufte sine problemer eller synspunkter og få innspill fra andre. Når det er sagt er det selvfølgelig litt nedbrytende og få krasse og sure kommentarer fra bedrevitere her inne og så er Kvinneguiden ganske avhengighetsskapende,😁 ,men likevel så er det tommel opp for KG fra meg☺ Anonymkode: 1e978...891 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg vil bare si at jeg er glad for at Kvinneguiden finnes, fordi det er veldig godt å lufte sine problemer eller synspunkter og få innspill fra andre. Når det er sagt er det selvfølgelig litt nedbrytende og få krasse og sure kommentarer fra bedrevitere her inne og så er Kvinneguiden ganske avhengighetsskapende,😁 ,men likevel så er det tommel opp for KG fra meg☺ Anonymkode: 1e978...891 Enig Anonymkode: f949d...a22 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #3 Skrevet 1. august 2019 Både og. Vi virker så mye mindre selvstendige nå, folk går inn her og nærmest spør om lov... men man slipper å kjede seg så da. Mam føler seg heller gjerne ikke like ensom. Men jeg blir ganske nedbrutt av kg, for det er så mye sure svar her. Og jo ner negative noen er, jo bedre mener de at de vet og får mer medhold. Anonymkode: ddd0f...001 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Enig med ts, fått ut mye frustrasjon i en tung tid, er ikke så åpen på privaten❤️ Anonymkode: 84245...38f 1
Tough cookie Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg har fått nok av folk som bryter meg ned og hakker på meg.Jeg merker at det går ut over selvbildet,selv om jeg ikke kjenner de som svarer meg.Negative krasse kommentarer fra bedrevitende folk.Må ha en pause fra forumet🤐
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #6 Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, Anne 69 skrev: Jeg har fått nok av folk som bryter meg ned og hakker på meg.Jeg merker at det går ut over selvbildet,selv om jeg ikke kjenner de som svarer meg.Negative krasse kommentarer fra bedrevitende folk.Må ha en pause fra forumet🤐 Jeg er mest fascinert over hvor moralske folk er her. Det er veeeldig mange som ikke har gjort noe galt tydeligvis, og fordi de ikke har begått samme feil som ts, er de perfekte.. Anonymkode: ddd0f...001 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #7 Skrevet 1. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg er glad for at Kvinneguiden finnes Hvordan vet du at kvinneguiden finnes? Kanskje det bare er en fantasi i ditt hode. Anonymkode: 2919a...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #8 Skrevet 1. august 2019 Enig, KG er et fargerikt innslag i hverdagen. Kom over den helt tilfeldig da jeg søkte etter noe på nettet og satt med hakeslepp i en time, sikkert 😂. Har vært fast her siden, det hjelper når man har en dårlig dag å se at man ikke er alene, av og til kan man få seg en latter av alt det sprø folk gjør og så er det noen brukere som er koselig å følge. De negatve kommer gjerne fra de samme kildene, blar fort forbi dem. Anonymkode: 31adf...78e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #9 Skrevet 1. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at kvinneguiden finnes? Kanskje det bare er en fantasi i ditt hode. Anonymkode: 2919a...8e2 Cogito ergo sum. Anonymkode: 9e67b...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå