AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Del Skrevet 31. juli 2019 Typen skal reise vekk en lenger periode på jobb, og jeg vil lage en care package til han. Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri gjort noe slikt før. Han skal fly, så må være fly-vennlig Det jeg har til nå er: -Tyggis -Brev -Ynglingssjokoladen hans -Lypsyl -Halstabeletter -Hudkrem -Nakenbilde av meg -Bilde av kjerne familien hans (meg og hunden) og hele familien hans (meg, hunden og resten av familien hans) -nugatti på tube -Blad Anonymkode: bb3a4...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #2 Del Skrevet 31. juli 2019 Skrapelodd, kakaoposer eller teposer, tøfler, nøtter, våtservietter Skal han til utlandet? Da passer jo ting som minner han om Norge, men alt jeg kommer på akkurat nå er Freia melkesjokolade😂 Anonymkode: 1224d...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Del Skrevet 31. juli 2019 Hva er ynglingssjokolade? Har aldri hørt det uttrykket før. Anonymkode: 24e00...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Del Skrevet 31. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen skal reise vekk en lenger periode på jobb, og jeg vil lage en care package til han. Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri gjort noe slikt før. Han skal fly, så må være fly-vennlig Det jeg har til nå er: -Tyggis -Brev -Ynglingssjokoladen hans -Lypsyl -Halstabeletter -Hudkrem -Nakenbilde av meg -Bilde av kjerne familien hans (meg og hunden) og hele familien hans (meg, hunden og resten av familien hans) -nugatti på tube -Blad Anonymkode: bb3a4...d77 Nugatti på tube regnes som flytende. Anonymkode: a6cab...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Del Skrevet 2. august 2019 På 31.7.2019 den 14.50, AnonymBruker skrev: Hva er ynglingssjokolade? Har aldri hørt det uttrykket før. Anonymkode: 24e00...96a Sjokolade for ynglinger? https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Yngling&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Anonymkode: 4b4e9...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Del Skrevet 2. august 2019 En bok eller et blad? Anonymkode: 4b4e9...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå