AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg har sagt ja til å passe en katt i 2 dager. Nå når jeg har fått den i hus, kommer jeg på at tantebarnet mitt kommer på besøk om litt over en uke. Han er veldig allergisk, vil han reagere her da? Anonymkode: da279...40f
LadyGrey Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Ikke godt å si, men er vel ikke værre enn å vaske rundt etter at katten har dratt? 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Tenker selvsagt å vaske skikkelig når katten har dratt. Det vil da være 1 uke til mitt tantebarn kommer. Tror dere faren for allergiutbrudd da er borte? Hi Anonymkode: da279...40f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Allergien blir ikke utløst av pelsen direkte, men av enzymer i spytt og talg. Så hvis du lufter godt ut og vasker godt vil jeg tro risikoen er minimal Anonymkode: c19b9...200
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 Jeg tror ikke han kommer til å få noen reaksjon så lenge du lufter og støvsuger godt. Uansett er det ikke farlig å få allergisymptomer av katt. Jeg er allergisk selv - blir rød på øynene og klør i ører, munn og gane. Har likevel katt hjemme hos meg. Finnes gode allergimedisiner som kan holde det noenlunde i sjakk 🙂 Anonymkode: 066d4...8a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå