Salt Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Farget håret i helgen, med det resultat at øyenbrynene er blitt for lyse i forhold til håret. Men det er ikke mye om å gjøre, så jeg føler at å farge øyenbrynene blir litt drastisk. Tror dere at en øyenbrynsblyant kan være tingen? Noen som kan anbefale en?
Gjest Aurélie i.i. Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Du kan også bruke en øyenbrynsskygge, det skal visstnok gi et mer naturlig resultat enn blyant.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 du kan farge øyenbrynene dine! Det gjør jeg. Det gir et veldig natulig resultat, og da slipper du å sminke dem liksom.. Jeg farger dem selv, det er hur lett som helst. Man får tak i farge på hm, vita, cubuc, parfymerier osv. Og det finnes forskjellige farger. (brun, svart, askebrun etc) Jeg tar på fargen med mascara-kost, for å dekke alle hårene ordentlig. Så da blir det naturligvis ujevnt og litt søl rundt øyenbrynet. Men dette tar jeg vekk/korrigerer jeg med q-tips underveis.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 du kan farge øyenbrynene dine! Det gjør jeg. Det gir et veldig natulig resultat, og da slipper du å sminke dem liksom.. Jeg farger dem selv, det er hur lett som helst. Man får tak i farge på hm, vita, cubuc, parfymerier osv. Og det finnes forskjellige farger. (brun, svart, askebrun etc) Jeg tar på fargen med mascara-kost, for å dekke alle hårene ordentlig. Så da blir det naturligvis ujevnt og litt søl rundt øyenbrynet. Men dette tar jeg vekk/korrigerer jeg med q-tips underveis. Bare husk å velge en farge som passer deg. Snakker av erfaring. :oops:
Vibs Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Farget håret i helgen, med det resultat at øyenbrynene er blitt for lyse i forhold til håret. Men det er ikke mye om å gjøre, så jeg føler at å farge øyenbrynene blir litt drastisk. Tror dere at en øyenbrynsblyant kan være tingen? Noen som kan anbefale en? Lar du Kolokrem sitte på i kun kort tid, så farges ikke brynene dine mye - det ser bare naturlig ut.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 du kan farge øyenbrynene dine! Det gjør jeg. Det gir et veldig natulig resultat, og da slipper du å sminke dem liksom.. Jeg farger dem selv, det er hur lett som helst. Man får tak i farge på hm, vita, cubuc, parfymerier osv. Og det finnes forskjellige farger. (brun, svart, askebrun etc) Jeg tar på fargen med mascara-kost, for å dekke alle hårene ordentlig. Så da blir det naturligvis ujevnt og litt søl rundt øyenbrynet. Men dette tar jeg vekk/korrigerer jeg med q-tips underveis. Hva slags farge bruker du? *leter etter et alternativ til kolokrem*
Gjest Coral Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 De har en fin og rimelig øyenbrynsskygge på H&M som gir et naturlig resultat. Har aldri prøvd å farge øyenbrynene selv, men kan helt sikkert bli fint det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå