Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget håret i helgen, med det resultat at øyenbrynene er blitt for lyse i forhold til håret. Men det er ikke mye om å gjøre, så jeg føler at å farge øyenbrynene blir litt drastisk. Tror dere at en øyenbrynsblyant kan være tingen? Noen som kan anbefale en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie i.i.
Skrevet

Du kan også bruke en øyenbrynsskygge, det skal visstnok gi et mer naturlig resultat enn blyant.

Gjest Anonymous
Skrevet

du kan farge øyenbrynene dine! Det gjør jeg. Det gir et veldig natulig resultat, og da slipper du å sminke dem liksom..:)

Jeg farger dem selv, det er hur lett som helst. Man får tak i farge på hm, vita, cubuc, parfymerier osv. Og det finnes forskjellige farger. (brun, svart, askebrun etc)

Jeg tar på fargen med mascara-kost, for å dekke alle hårene ordentlig. Så da blir det naturligvis ujevnt og litt søl rundt øyenbrynet. Men dette tar jeg vekk/korrigerer jeg med q-tips underveis.

Gjest Gjesta
Skrevet
du kan farge øyenbrynene dine! Det gjør jeg. Det gir et veldig natulig resultat, og da slipper du å sminke dem liksom..:)

Jeg farger dem selv, det er hur lett som helst. Man får tak i farge på hm, vita, cubuc, parfymerier osv. Og det finnes forskjellige farger. (brun, svart, askebrun etc)

Jeg tar på fargen med mascara-kost, for å dekke alle hårene ordentlig. Så da blir det naturligvis ujevnt og litt søl rundt øyenbrynet. Men dette tar jeg vekk/korrigerer jeg med q-tips underveis.

Bare husk å velge en farge som passer deg. Snakker av erfaring. :oops:

Skrevet
Farget håret i helgen, med det resultat at øyenbrynene er blitt for lyse i forhold til håret.  Men det er ikke mye om å gjøre, så jeg føler at å farge øyenbrynene blir litt drastisk.  Tror dere at en øyenbrynsblyant kan være tingen?  Noen som kan anbefale en?

Lar du Kolokrem sitte på i kun kort tid, så farges ikke brynene dine mye - det ser bare naturlig ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags farge bruker du? *leter etter et alternativ til kolokrem*

• 3 uker senere...
Gjest Coral
Skrevet

De har en fin og rimelig øyenbrynsskygge på H&M som gir et naturlig resultat. Har aldri prøvd å farge øyenbrynene selv, men kan helt sikkert bli fint det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...