AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Del Skrevet 31. juli 2019 Bonjour tout le monde Jeg lærer meg fransk delvis på egenhånd og delvis i klasseromssammenheng. På siste underveisevaluering var det uttale på ord og fraser. Jeg tuller med stumme endelser, e/ø lyder og en del ganske elementære ting som går ut over karakteren/forståelsen Har noen av dere tips til ressurser som finnes på nett (gratis) der man kan øve seg på uttale? Gjerne med oppgaver/lytting med mer. På forhånd tusen takk! Anonymkode: 6e841...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøttemedhull Skrevet 31. juli 2019 #2 Del Skrevet 31. juli 2019 Har du prøvd duolingo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Del Skrevet 31. juli 2019 Hvordan uttales "Vladimir Putin" på fransk? 🙄 Anonymkode: 91d31...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Del Skrevet 31. juli 2019 36 minutter siden, Bøttemedhull said: Har du prøvd duolingo? Takk for tipset, ja det har jeg prøvd, men jeg synes det er omtrent like effektivt for å øve på god uttale som det singstar er for å lære seg å synge Anonymkode: 6e841...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Del Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset, ja det har jeg prøvd, men jeg synes det er omtrent like effektivt for å øve på god uttale som det singstar er for å lære seg å synge Anonymkode: 6e841...7c9 Vel, da sliter du, da Duolingo er en av de bedre nettjenestene for å lære seg språk. Anonymkode: 23468...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå