AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #1 Skrevet 31. juli 2019 Jeg og mannen min har mange drømmer, og vi jobber hardt for å nå dem. Vi ligger ganske godt an for å være i vår alder; 27 og 28 og har vært klare for barn i over et år. Han har testet seg, og er helt fin. Jeg har ikke fått time før i september, og bekymrer meg derfor. Jeg har et så stort barneønske nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Stresset mye i begynnelsen av året, men nå lever jeg som normalt. Likevel har jeg det i bakhodet. Bekymrer jeg meg unødvendig? Lurer også på om min egen karriere. Jeg har en god utdanning, men kunne hatt bedre jobb. Søker mye, men får sjeldent svar. Anonymkode: 147dd...51f
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Vi lever i 2019 er det ikke på tide at folk slutter å tro på slik tull. Nei det er ingen som kan lese deg, siden det er ingen som er synske. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen min har mange drømmer, og vi jobber hardt for å nå dem. Vi ligger ganske godt an for å være i vår alder; 27 og 28 og har vært klare for barn i over et år. Han har testet seg, og er helt fin. Jeg har ikke fått time før i september, og bekymrer meg derfor. Jeg har et så stort barneønske nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Stresset mye i begynnelsen av året, men nå lever jeg som normalt. Likevel har jeg det i bakhodet. Bekymrer jeg meg unødvendig? Lurer også på om min egen karriere. Jeg har en god utdanning, men kunne hatt bedre jobb. Søker mye, men får sjeldent svar. Anonymkode: 147dd...51f Det er bestandig unødvendig å bekymre seg om ting som man ikke vet om man har grunnlag til å være bekymret om. Prøv å slapp av og ikke tenk på dette. Anonymkode: df5a2...9ea
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #4 Skrevet 1. august 2019 Det kan fortsatt ta litt tid før barnet kommer. Du kommer til å få hjelp, men jeg tror ikke det er hjelpen du får som nødvendigvis gjør utslaget. Kroppen din vil ordne opp selv den perioden. Jeg ser deg i en jobb hvor du har mer ansvar enn du har nå. Du får brukt utdanningen din, men i en litt annen retning/jobb du er i nå. Vær tålmodig, drømmejobben vil komme, ca på samme tid hvor du blir gravid. Du blir i tvil om du skal skifte jobb da, men stol på magefølelsen din og grip sjansen når du har den! Anonymkode: e4c0f...256
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #5 Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan fortsatt ta litt tid før barnet kommer. Du kommer til å få hjelp, men jeg tror ikke det er hjelpen du får som nødvendigvis gjør utslaget. Kroppen din vil ordne opp selv den perioden. Jeg ser deg i en jobb hvor du har mer ansvar enn du har nå. Du får brukt utdanningen din, men i en litt annen retning/jobb du er i nå. Vær tålmodig, drømmejobben vil komme, ca på samme tid hvor du blir gravid. Du blir i tvil om du skal skifte jobb da, men stol på magefølelsen din og grip sjansen når du har den! Anonymkode: e4c0f...256 Tusen takk for svaret. Ser du noe om tidsperspektivet? Setter pris på tiden din! Anonymkode: 147dd...51f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Jeg kan ikke lese deg, men skal gi to ulike men sikkert like rare svar. Har du gått på p-piller? Ifølge Medical Medium så "trener" man kroppen til å ikke bli gravid ved å gå på p-piller, slik at energien i kroppen liksom ikke går til forplantning. Om man forestiller seg at man lader opp reproduksjonsorganene på samme måte som man lader en mobil, så skal dette hjelpe ifølge han. Kroppen må bare "trenes" til å sende energien dit igjen. En annen ting er om du går på Jovian Archive og lager et Human Design-kart for deg, og for mannen din. Se etter streken (kanalen) mellom 59 og 6. Om du har halve den streken, og han den andre, så danner dere det som heter "mating channel" sammen, også om en av dere har hele. Om ingen har den, så må dere ifølge det systemet være i kontakt med auraen til noen som har kanalen under eller rett etter sex. Det som kan hjelpe er altså å f.ex. stå i kø på dagligvaren rett etter sex, for noen der vil garantert ha den kanalen, og man trenger ikke være nærmere enn 4 meter (tror jeg det var). Jeg husker et vennepar av meg som prøvde å få barn for mange år siden, de reiste til Benidorm, og der ble hun plutselig gravid etter de hadde prøvd lenge. Nå tenker jeg at det kanskje hadde med det å gjøre at når man er på ferie i syden så går man gjerne ut og spiser frokost f.ex., og uansett har man mere sex og møter flere mennesker etterpå. De ble også nemlig veldig fort gravide etter de hadde fått første barnet. Noe som kan være pga at det barnet kanskje dannet den kanalen sammen med en av foreldrene, i og med at i et hus sover man gjerne i hverandres aura. Anonymkode: 0933b...219
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke lese deg, men skal gi to ulike men sikkert like rare svar. Har du gått på p-piller? Ifølge Medical Medium så "trener" man kroppen til å ikke bli gravid ved å gå på p-piller, slik at energien i kroppen liksom ikke går til forplantning. Om man forestiller seg at man lader opp reproduksjonsorganene på samme måte som man lader en mobil, så skal dette hjelpe ifølge han. Kroppen må bare "trenes" til å sende energien dit igjen. En annen ting er om du går på Jovian Archive og lager et Human Design-kart for deg, og for mannen din. Se etter streken (kanalen) mellom 59 og 6. Om du har halve den streken, og han den andre, så danner dere det som heter "mating channel" sammen, også om en av dere har hele. Om ingen har den, så må dere ifølge det systemet være i kontakt med auraen til noen som har kanalen under eller rett etter sex. Det som kan hjelpe er altså å f.ex. stå i kø på dagligvaren rett etter sex, for noen der vil garantert ha den kanalen, og man trenger ikke være nærmere enn 4 meter (tror jeg det var). Jeg husker et vennepar av meg som prøvde å få barn for mange år siden, de reiste til Benidorm, og der ble hun plutselig gravid etter de hadde prøvd lenge. Nå tenker jeg at det kanskje hadde med det å gjøre at når man er på ferie i syden så går man gjerne ut og spiser frokost f.ex., og uansett har man mere sex og møter flere mennesker etterpå. De ble også nemlig veldig fort gravide etter de hadde fått første barnet. Noe som kan være pga at det barnet kanskje dannet den kanalen sammen med en av foreldrene, i og med at i et hus sover man gjerne i hverandres aura. Anonymkode: 0933b...219 Dette var veldig spennende! Kan du mye om dette? Jeg gjorde det nå og begge har en halv strek. Hva betyr rød og svart strek? Anonymkode: 147dd...51f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #8 Skrevet 2. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke lese deg, men skal gi to ulike men sikkert like rare svar. Har du gått på p-piller? Ifølge Medical Medium så "trener" man kroppen til å ikke bli gravid ved å gå på p-piller, slik at energien i kroppen liksom ikke går til forplantning. Om man forestiller seg at man lader opp reproduksjonsorganene på samme måte som man lader en mobil, så skal dette hjelpe ifølge han. Kroppen må bare "trenes" til å sende energien dit igjen. En annen ting er om du går på Jovian Archive og lager et Human Design-kart for deg, og for mannen din. Se etter streken (kanalen) mellom 59 og 6. Om du har halve den streken, og han den andre, så danner dere det som heter "mating channel" sammen, også om en av dere har hele. Om ingen har den, så må dere ifølge det systemet være i kontakt med auraen til noen som har kanalen under eller rett etter sex. Det som kan hjelpe er altså å f.ex. stå i kø på dagligvaren rett etter sex, for noen der vil garantert ha den kanalen, og man trenger ikke være nærmere enn 4 meter (tror jeg det var). Jeg husker et vennepar av meg som prøvde å få barn for mange år siden, de reiste til Benidorm, og der ble hun plutselig gravid etter de hadde prøvd lenge. Nå tenker jeg at det kanskje hadde med det å gjøre at når man er på ferie i syden så går man gjerne ut og spiser frokost f.ex., og uansett har man mere sex og møter flere mennesker etterpå. De ble også nemlig veldig fort gravide etter de hadde fått første barnet. Noe som kan være pga at det barnet kanskje dannet den kanalen sammen med en av foreldrene, i og med at i et hus sover man gjerne i hverandres aura. Anonymkode: 0933b...219 Jeg kan legge til at jeg har en halv svart strek, og han en halv rød. Våre "hvite" streker er på hver sin side, altså, der min er hvit, er hans rød. Der min er svart, er hans hvit. Anonymkode: 147dd...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå