Gå til innhold

Hva gir du vannehjelpen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere av dere har sikkert hatt en nabo eller venn til å vanne blomstene under ferien, så da lurer jeg på hva dere gir som takk for hjelpen? 

Anonymkode: 86605...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanning tilbake? Evt. En blomst

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Vi utveksler tjenester. Helt unødvendig sløseri å drive på med bytting av gaver.. de vanner for meg en gang, jeg henter post for dem en annen, osv.

Anonymkode: b3f28...20f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg sier bare, takk for hjelpen og tilbyr å vanne for dem ved en annen anledning . Unødvendig med gaver for alt mulig.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Spørst hvem det er. Når mine foreldre har vannet blomstene så gir jeg ingenting. Hjelper hverandre hele tiden; de passer barna i ny og ne, de henter posten for oss, vanner blomstene og vi maler huset deres, vanner blomstene deres, hentet posten ol.

En gang var det naboen som vannet blomstene da vi var på ferie, da gav vi en flaske vin som takk for hjelpen.

Anonymkode: 89dc8...91f

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et eldre ektepar rett over veien som vi pleier å utveksle tjenester med. Det er alt fra å ta i mot en pakke, til mating av katten. Stort sett er dette i forbindelse med ferie. Vi pleier å kjøpe noe spiselig/drikkelig fra det stedet vi har vært og de pleier å gi sjokolade eller en liten blomst. Syntes det er veldig hyggelig å ha dette samarbeidet. 

Anonymkode: a81a0...1df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...