Gå til innhold

Vi har ikke hatt sex på over 1 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og han fridde i år... Kan noen forklare meg greia? Han vil gifte seg med meg, han er mye bedre økonomisk stilt enn meg, Ingen særavtale, fikk tidenes feteste forlovelsesring, men han er bare ikke interessert i sex... Jeg holder på å klikke! 

Hjelp 😥

Anonymkode: 2d42e...807

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Hadde dere sex i starten? Hvor gammel er han? Kan han ha potensprobler? 

Tenker det er greit å spørre rett ut også!

Anonymkode: 9702e...671

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva har penger med sex  å gjøre? Vil du ta han for pengene selv om du ikke får sex?

Endret av Wonka
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 3 år. Super sex i starten. Har sjekket seg hos lege og alle verdier er fine. Han er rundt 40 år

Det sliter på meg. Vi skal.gifte oss. Jeg elsker han. Men fravær av sex holder på å gjøre meg gal. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Wonka skrev:

Hva har penger med deg å gjøre? Vil du ta han for pengene selv om du ikke får sex?

Han har endel å tape hvis det hadde blitt skilsmisse sånn rent økonomisk.. Så helt motsatt av det du skrev 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Hadde dere sex i starten? Hvor gammel er han? Kan han ha potensprobler? 

Tenker det er greit å spørre rett ut også!

Anonymkode: 9702e...671

Jeg har spurt han flere ganger, tro du meg.. Eneste jeg ikke har turt å spørre.om er om han er skaphomo.eller har en elskerinne.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har spurt han flere ganger, tro du meg.. Eneste jeg ikke har turt å spørre.om er om han er skaphomo.eller har en elskerinne.. 

menn slutter ikke bare å ha sex uten videre, det er ganske nytt for meg isåfall.

Endret av Bjørnedyr
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bjørnedyr skrev:

menn slutter ikke bare å ha sex uten videre, det er ganske nytt for meg isåfall.

Hva tror du årsaken kan være da? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror du årsaken kan være da? 

Det er litt rart iom at du sier sexen var veldig bra i starten. Det er er jo interessant om han ikke er seksuelt aktiv eller om han ikke er seksuelt aktiv med deg. Off the top of my head;

- Elskerinne
- Går på opiater 
- Medisiner
- Tenner på noe annet eller runker
- Stress/depresjon

Bruk av opiater er ganske lett å skjule om man har alenetid, råd til det og god tilgang. De andre tingene vet jeg ikke helt, virker ganske usannsynlig, skulle hatt mer informasjon om hans psykiske tilstand, sosiale relasjoner og tidligere sex vaner.

Lettere å komme med forslag om man har motiv, feks hvorfor skulle han villet å gifte seg om han er homofil, fasade er en ting men har han noe grunn til å opprettholde en fasade ?

Også det med økonomi, bryr han seg generelt ikke om penger? Det virker som om han er villig til å dele sitt med deg selv om han nå burde forvente at du ikke kommer til å bli. 

Jeg stoler ikke på noenting av det han sier, altfor suspekt for meg. At han har fått klarsignal fra legen feks, kanskje han vet hva som feiler han og aldri tok det opp med legen.

Ser ikke for meg hvordan det legebesøket foregikk...
- Hei jeg har ikke sex med damen min, ikke på et år
- Har du potensproblemmer?
- Nei
- Har du morgenereksjoner og ereksjoner?
- Ja (om han sier nei her så er det noe galt)
- Hvorfor har du da ikke sex?
- Ehhh...

Kanskje han svarer at han rett og slett ikke tenner på deg da men det er da merkelig det også.

Nei jeg vet ikke.. Må snakke med han.

Endret av Bjørnedyr
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker : hvorfor planlegge bryllup til flere 100 000 hvis du a: har en elskerinne b: er homo. Han hadde nok hatt vanskelig med å innrømme at han var home hvis det var slik, men gifte seg da man..det er vel å dra skalkeskjulet litt langt... Jeg holder på å miste vette og savner bare å ha sex med kjæresten min.. Men jeg føler ikke han tenner på.meg..jeg kan gå splitter naken forbi han uten at han løfter et øyebryn.. Jeg må innrømme at det er fortvilende og litt sårt 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ingenting gir mening for om han var rusmisbruker så hvorfor gifte seg, er vel bare å kjøre på med mindre forholdet til deg er det eneste som holder han fra å gå helt over til darkside.. De som går på opiater har veldig lite sex lyst.

Hvordan stiller han seg til ferier? Hvis han ikke har problemmer med ferier så kan det utelukke misbruk.

Endret av Bjørnedyr
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne tilføye at jeg ser ikke ut som en modell naken. Jeg er 170 høy og veier 66-68kg alt etter som. Jeg har alltid følt meg seksuelt tiltrekkende, bortsett fra nå.. Nå. Føler jeg meg bare stygg, feit ulekker og lite tiltrekkende.. Har lyst til å grine! 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Bjørnedyr skrev:

Ingenting gir mening for om han var rusmisbruker så hvorfor gifte seg, er vel bare å kjøre på med mindre forholdet til deg er det eneste som holder han fra å gå helt over til darkside.. De som går på opiater har veldig lite sex lyst.

Hvordan stiller han seg til ferier?

Han går ikke på opiater.. Han har alltid overskudd og lyst til trening. Hva mener du ift hvordan han stiller seg til ferier? 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har alltid overskudd og lyst til trening. Hva mener du ift hvordan han stiller seg til ferier? 

Trening utelukker ikke opiater, det hjelper faktisk å trene når man går på feks subutex og det er anbefalt mens man går på og kutter. Det er faktisk noe av det beste man kan gjøre om man er bruker. Når man kutter ned så hjelper treningen på abstinensene, så en som moderer sitt bruk vil mest sannsynlig trene.

Med ferier mener jeg, vil han reise på lengre utenlands ferier, planlegger han ferier, har dere vært på en lengre utenlands tur det siste året og hvordan oppfører han seg da? Man kan ikke lett få med seg drugs til utlandet og det er vanskelig å finne det når man er langt hjemmefra.

Endret av Bjørnedyr
AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt sex? Noensinne?

Anonymkode: 13af9...ffc

Skrevet

Dessuten så blir man ikke bare sløv av opiater, feks subutex er laget sånn at folk skal kunne fungere sånn noenlunde normalt og er en blanding av opiater og stimulerende stoffer.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bjørnedyr skrev:

Trening utelukker ikke opiater, det hjelper faktisk å trene når man går på feks subutex og det er anbefalt mens man går på og kutter. Det er faktisk noe av det beste man kan gjøre om man er bruker. Når man kutter ned så hjelper treningen på abstinensene, så en som moderer sitt bruk vil mest sannsynlig trene.

Med ferier mener jeg, vil han reise på lengre utenlands ferier, planlegger han ferier, har dere vært på en lengre utenlands tur det siste året og hvordan oppfører han seg da? Man kan ikke lett få med seg drugs til utlandet og det er vanskelig å finne det når man er langt hjemmefra.

Vi har vært på masse turer de siste årene. Alt er supert, vi har det fint bortsett fra at vi ikke har sex. Han hater at jeg snuser, så tviler sterkt på at han går på subutex eller noe annet. Han er ekstremt opptatt av å holde seg i ship shape

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt sex? Noensinne?

Anonymkode: 13af9...ffc

Vi hadde masse sfantastisk sex den første tiden.. Beste sexen jeg har hatt.. 

Skrevet (endret)

Vet du om han fortsatt har ereksjoner? Hvis man sover sammen så bør man kunne kjenne det iløpet av natta og på morgenen. De avtar bare når man får potensproblemer, så langt jeg vet. Vanlig at man har de i 40 årene.

Endret av Bjørnedyr
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bjørnedyr skrev:

Vet du om han fortsatt har ereksjoner? Hvis man sover sammen så bør man kunne kjenne det iløpet av natta og på morgenen. De avtar bare når man får potensproblemer.

Han har ereksjoner på morgenen hvertfall. Jeg har spurt han om ting funker som de skal og det bekrefter han. Kan også legge til at han hater å prate om det, så det er ALLTID jeg som må ta det opp 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...