AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Bestilte kjole fra en kjent nettside(klesbutikk) fra Australia, og den ble sendt 19 juli. Vanligvis får jeg pakkene på en uke ca, så jeg tok kontakt med butikken og de spurte om jeg vil ha pengene eller ny kjole. Jeg sa ny kjole, men da svarte de at kjolen jeg allerede har bestilt mest sannsynlig vil dukke opp om en uke eller noe og at den er sikkert bare forsinket. Så da valgte jeg pengene. Er det virkelig sannsynlig at pakken dukker opp? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 4ecbb...42a
TrekStar Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Var en som fikk pakken sin først etter flere år. Dette var en annen butikk da. Den hadde visst blitt forlagt på postkontoret eller noe. Han fikk pengene tilbake da pakken ikke dukket opp. Etter noen år, så kom pakken i posten. Pakken din kan jo komme etterhvert grunnet forsinkelser, og det er jo ferietid også nå. Forsinkelser skjer. Har skjedd meg også, da mesteparten av postfolkene hadde ferie og var underbemannet. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 3 minutter siden, TrekStar skrev: Var en som fikk pakken sin først etter flere år. Dette var en annen butikk da. Den hadde visst blitt forlagt på postkontoret eller noe. Han fikk pengene tilbake da pakken ikke dukket opp. Etter noen år, så kom pakken i posten. Pakken din kan jo komme etterhvert grunnet forsinkelser, og det er jo ferietid også nå. Forsinkelser skjer. Har skjedd meg også, da mesteparten av postfolkene hadde ferie og var underbemannet. Ok. Håper den kommer den neste uken og ikke om et år😅 nå har de sendt pengene tilbake på kontoen min så da får jeg jo kjolen gratis hvis den kommer😬 det står at pakken er sendt fra avsenderland men ingen oppdateringer etter det Anonymkode: 4ecbb...42a 1
TrekStar Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Håper den kommer den neste uken og ikke om et år😅 nå har de sendt pengene tilbake på kontoen min så da får jeg jo kjolen gratis hvis den kommer😬 det står at pakken er sendt fra avsenderland men ingen oppdateringer etter det Anonymkode: 4ecbb...42a Det samme skjedde med han fyren. Han beholdt pengene, og pakken. Det er en god deal det.😀 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Håper den kommer den neste uken og ikke om et år😅 nå har de sendt pengene tilbake på kontoen min så da får jeg jo kjolen gratis hvis den kommer😬 det står at pakken er sendt fra avsenderland men ingen oppdateringer etter det Anonymkode: 4ecbb...42a Da bør du jo tilbakebetale pengene selvfølgelig. Er pakken sendt med eller uten sporing? Anonymkode: ac69f...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 19 juli fra Australia er IKKE lang tid nå på sommeren med ferie og mye post inn og utland, er overrasket over at de ga deg penger igjen. Kjolen kommer garantert snart. Anonymkode: f40fe...5ca 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bør du jo tilbakebetale pengene selvfølgelig. Er pakken sendt med eller uten sporing? Anonymkode: ac69f...ce9 Den er sendt med sporing. Jeg må ikke betale tilbake dersom jeg mottar pakken i ettertid, det skrev hun i mailen. God deal og god service. Men selvfølgelig, du hadde sikkert betalt tilbake uansett 😂😇 Anonymkode: 4ecbb...42a 4
dillyduzit Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 19 juli fra Australia er IKKE lang tid nå på sommeren med ferie og mye post inn og utland, er overrasket over at de ga deg penger igjen. Kjolen kommer garantert snart. Anonymkode: f40fe...5ca Enig. Vi får tilsendt en del pakker fra familien til mannen som bor i Australia, kan lett ta opp til 3-4 uker. Samme når vi sendte ned, tok vel nesten 4 uker før pakken var kommet frem.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: 19 juli fra Australia er IKKE lang tid nå på sommeren med ferie og mye post inn og utland, er overrasket over at de ga deg penger igjen. Kjolen kommer garantert snart. Anonymkode: f40fe...5ca De har veldig god service og i tillegg handler jeg mye der og bruker mye penger der. Får håpe den kommer.😊 Anonymkode: 4ecbb...42a 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Enig. Vi får tilsendt en del pakker fra familien til mannen som bor i Australia, kan lett ta opp til 3-4 uker. Samme når vi sendte ned, tok vel nesten 4 uker før pakken var kommet frem. Jeg har betalt ekstra for Express shipping. Anonymkode: 4ecbb...42a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 Nå ser jeg at tråden sporer av her og kvinneguidenkjerringene har inntatt tråden med sine «gode råd» og nedlatende kommentarer. Jeg spurte ikke om jeg bør betale tilbake eller lignende. Dette visste jeg allerede at jeg ikke skal gjøre, da det ble informert om per mail. Jeg ville ha ny kjole, hadde ikke tenkt at jeg skulle ha pengene tilbake. Dette var det kundeservice som oppfordret til. Ts Anonymkode: 4ecbb...42a 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har veldig god service og i tillegg handler jeg mye der og bruker mye penger der. Får håpe den kommer.😊 Anonymkode: 4ecbb...42a Krysser fingre og tær her for at kjolen kommer snart Når du er så god kunde, forstår jeg hvorfor de ga deg pengene og at de selv sa at pengene er dine selv om kjolen skulle dukke opp. Anonymkode: ac69f...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 Kan du poste bilde av kjolen? Anonymkode: ac69f...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ser jeg at tråden sporer av her og kvinneguidenkjerringene har inntatt tråden med sine «gode råd» og nedlatende kommentarer. Jeg spurte ikke om jeg bør betale tilbake eller lignende. Dette visste jeg allerede at jeg ikke skal gjøre, da det ble informert om per mail. Jeg ville ha ny kjole, hadde ikke tenkt at jeg skulle ha pengene tilbake. Dette var det kundeservice som oppfordret til. Ts Anonymkode: 4ecbb...42a Sporer jo ikke av når tråden handler om ar pakken er forsvunnet og du lurer på om vi tror den dukker opp, og du får til svar at det er absolutt IKKE lang tid når pakken bare ble sendt 19juli. Anonymkode: f40fe...5ca 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sporer jo ikke av når tråden handler om ar pakken er forsvunnet og du lurer på om vi tror den dukker opp, og du får til svar at det er absolutt IKKE lang tid når pakken bare ble sendt 19juli. Anonymkode: f40fe...5ca Jeg mente disse som kommenterte tilbakebet. Osv. Jeg har bestilt derfra flere ganger med express shipping og den har alltid kommet innen 4-5 dager. Derfor var dette uvanlig. Tror ikke de hadde betalt tilbake pengene dersom dette var vanlig. Jeg sendte bare Mail til de om de visste noe mer om pakken og da svarte de at siden den har brukt så lang tid så må de gå ut i fra at den er «missing» Anonymkode: 4ecbb...42a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du poste bilde av kjolen? Anonymkode: ac69f...ce9 https://tigermist.com.au/collections/top-picks-this-week/products/kai-dress-pink link til kjolen 😊 Anonymkode: 4ecbb...42a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://tigermist.com.au/collections/top-picks-this-week/products/kai-dress-pink link til kjolen 😊 Anonymkode: 4ecbb...42a Takk Den var nydelig Anonymkode: ac69f...ce9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk Den var nydelig Anonymkode: ac69f...ce9 Takk😬😬😍😍 Anonymkode: 4ecbb...42a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 Visste kg-kjerringene kom til å komme med smålige og nedsettende kommentarer om kjolen. 😂😅 herregud da, pleier du å kommentere når noen går med klær du ikke liker? Hvis du ikke har noe ok å si så hold kjeft😆 Anonymkode: 4ecbb...42a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå