AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Hvor lenge hadde han giddet å vært med meg? En gang eller to eller ville han fortsatt lengre? Anonymkode: d68a2...f11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 En del år hvis sexen er bra nok. Anonymkode: 96962...c77
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Lenge. Begrepet mannsalder kommer derfra. Anonymkode: 99ec5...75f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Hvorfor det? Jeg ville da aldri til bringt tid med en jeg ikke likte bare for sex. Men ting er ff der det ikke er annet,men ikke ellers vel? Er jeg naiv? Anonymkode: d68a2...f11 1
MuffinStud Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 Hvis han er bare ute etter sex, og han får sex hos deg.... har du ikke svart på ditt eget spørsmål? 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, MuffinStud skrev: Hvis han er bare ute etter sex, og han får sex hos deg.... har du ikke svart på ditt eget spørsmål? Jeg håper jo han liker meg og ikke bare sexen. Anonymkode: d68a2...f11
MuffinStud Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg håper jo han liker meg og ikke bare sexen. Anonymkode: d68a2...f11 Hm. Du skriver: Dersom han bare er interessert i sex, hvor lenge hadde han giddet å vært med meg (en, to eller flere ganger)? Så jeg antok at vi skulle tro at han bare var ute etter sex og vurdere om det at han var med deg over tid på noen måte motbeviste dette.... hvilket det ikke gjør. Men spørsmålet er mer: hvordan finner man ut om en som pr nå er en FF (fuck friend) er interessert i noe mer? Hvis det ikke pleier å passe seg å prate etter sex, så ville jeg bedt personen ut på en date. "Hva om vi finner på noe sammen". Jeg vil tro du rimelig fort får en formening om han synes det er stas med disse endringene eller om han begynner å telle hvor mange ringer han må hoppe igjennom for å få sex. Hvis han er ivrig med så ville jeg sagt rett ut, på date, at "jeg begynner å få føleleser for deg". Endret 31. juli 2019 av MuffinStud 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Jeg har en som regelmessig pendler hit med fly bare for sex med meg, så tror de kan dra det ganske langt bare for sex. Han er også kjekk og populær blant damene og kan få masse sex i eget land, men tar seg likevel bryet med pendling, fri fra jobb og utgifter bare for å ligge med meg. Så at man kan møte ei dame over lang tid i eget land uten å ha følelser for vedkommende tviler jeg ikke et sekund på. Som kvinne kunne jeg ikke gjort det samme, jeg må være betatt og ha litt følelser for å ønske sex. Anonymkode: f7a9a...e5e 1
Gjest HarryDotter Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper jo han liker meg og ikke bare sexen. Anonymkode: d68a2...f11 De fleste gutter må like jenta for at de skal kunne pule henne. Så har han lyst å pule med deg så liker han deg. Men det er forskjell på å like en person og være seksuellt tiltrukket og det å ha dype sterke følser for en og ønske om å bli sammen. Er bare å skille de to så er ikke sex noe problem.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 Er ikke noe ff forhold. Så jeg håper jo at han liker meg og at det kan bli noe seriøst, men man hører/leser så mye om at man kan ha sex med noen å ikke være interessert i annet. Men allikevel prøver jeg å ikke la det styre av det, men blir litt usikker. Anonymkode: d68a2...f11
Gjest bienvilleparish Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en som regelmessig pendler hit med fly bare for sex med meg, så tror de kan dra det ganske langt bare for sex. Han er også kjekk og populær blant damene og kan få masse sex i eget land, men tar seg likevel bryet med pendling, fri fra jobb og utgifter bare for å ligge med meg. Så at man kan møte ei dame over lang tid i eget land uten å ha følelser for vedkommende tviler jeg ikke et sekund på. Som kvinne kunne jeg ikke gjort det samme, jeg må være betatt og ha litt følelser for å ønske sex. Anonymkode: f7a9a...e5e Noe så ekstremt turn OFF. Hvor desp går det an å bli lissom
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En del år hvis sexen er bra nok. Anonymkode: 96962...c77 Hvor mye har du i IQ?? Primitive og tragiske menneskr Anonymkode: bc3bf...9df
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge hadde han giddet å vært med meg? En gang eller to eller ville han fortsatt lengre? Anonymkode: d68a2...f11 Han hadde vel giddet lenge om han ikke har behov for å finne noen andre å ha forhold med og eller om han ikke har flere partnere. Og jeg tror ikke de strekker seg så langt uten at det er noe mer der eller virkelig liker noen. Anonymkode: bc3bf...9df
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 Det er en enorm kjønnsforskjell når det kommer til sex, det bør alle være bevisst på. Menn kan ha sex med damer de ikke liker spesielt godt som person, og de kan ha sex med damer de ikke er spesielt tiltrukket av. Dette bør være opplagt for alle som har levd ei stund. Men ingen her kan gi deg svar på din situasjon. Spør han om han vil være kjæresten din. Anonymkode: 1bb79...acd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 1 hour ago, R730 said: Noe så ekstremt turn OFF. Hvor desp går det an å bli lissom Han er ikke desp når han kan få hvem han vil i hjemlandet, har jo selv sett hvordan kvinner sikler på denne mannen Anonymkode: f7a9a...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Han er ikke desp når han kan få hvem han vil i hjemlandet, har jo selv sett hvordan kvinner sikler på denne mannen Anonymkode: f7a9a...e5e Og en ting til, jeg har med viten og vilje gjort av avhengig av meg seksuelt, og han sier at sex med andre kvinner ikke gir han noe lenger, akkurat som jeg planla fra første gang jeg så han ☺️ Anonymkode: f7a9a...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Og en ting til, jeg har med viten og vilje gjort av avhengig av meg seksuelt, og han sier at sex med andre kvinner ikke gir han noe lenger, akkurat som jeg planla fra første gang jeg så han ☺️ Anonymkode: f7a9a...e5e Gjort han* Anonymkode: f7a9a...e5e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort han* Anonymkode: f7a9a...e5e Hvordan da? Anonymkode: d68a2...f11
Gjest Familytree Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper jo han liker meg og ikke bare sexen. Anonymkode: d68a2...f11 Du svart på ditt eget spørsmål😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå