Gå til innhold

Som mann blir du kåt av å fingre en dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var med en mann en gang og han fingret meg og kom. Vanlig? Vi hadde ikke piv. 

Anonymkode: c1603...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

JA, -Digg å ta ei dame til ¨kanten¨, -og over. 😘

Edit... Aldri kommi av det jeg da...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ganske enkelt fordi jeg er homofil. Ja, jeg har prøvd. Det ga meg ingenting. Jeg er 100% sikker på at det ikke finnes noen tenning i meg når det gjelder damer. Menn (om de er kjekke) derimot... 

Anonymkode: e453b...a22

• Liker 1
Skrevet

Ingen ting er bedre enn og lure hendene forbi trusestrikken på ei dame bak det lokale sammfunshuset på bygdefest.Og er ein snil gut får ein kansje lov til og prøve andre ting og etterpå:-):-)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samboer i mange år.. blir veldig kåt av både å fingre og av å slikke henne. Ikke såpass at jeg kommer av det da men tror det er å se henne nyte som gjør at jeg tenner på det. 

Anonymkode: 8c088...b4d

• Liker 3
Skrevet

Spesielt kåt hvis jeg får fingre noen på fest, og det skjer ofte når de vet ryktet mitt🙈

Gjest Paramount
Skrevet

Selvsagt, fingring er mye bedre enn popcorn på kino.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, museslikker69 skrev:

Spesielt kåt hvis jeg får fingre noen på fest, og det skjer ofte når de vet ryktet mitt🙈

Åh, hva sier ryktet om deg?:)

Anonymkode: 70da6...7f1

Skrevet

ja både fingre slikke og bruke leketøy på henne gjør meg sinnsykt kåt

M@ster

Skrevet

Blir kåt av å fingre henne, helt klart, Men kommer ikke mens jeg gjør det nei, men fingring fører jo hos oss alltid til litt mer, så det ender jo opp med en orgasme etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fingring i seg selv er ikke opphissende, men det leder jo til sex. Hvis det ikke hadde ført til sex hadde det nok ikke vært spesielt givende. 

Anonymkode: 16feb...ede

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg tenner på å fingre samboeren. Elsker hennes nytelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir mer kåt av å slikke elsker smaken og synet av det. Kan slikke henne lenge elsker det. 

Anonymkode: f7748...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre så kunne jeg nesten komme av å fingre en jente, var lett på avtrekkeren i den alderen 🙂 Kommer i minne en episode på en folkehøyskole hvor jeg fikk kose litt opp i senga med en jente som jeg var hypp på. Ble litt beføling på pupper før hendene søkte nedover mot det aller helligste, wow fingeren sklei inn uten protester og det var bare godlyder fra jenta... trodde jeg var kommet i himmelen. Men så når hun strekte ut handa og kneppet opp buksa så smalt det så snart hun bare såvidt kom borti lillemann, ja det endte med en våt flekk i trusa og at jeg ble litt flau.

Anonymkode: 2e188...1cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vel mere deilig og opphissende enn å fingre henne og kjenne at hun er våt og klar for kuk?!?

Anonymkode: e3340...9b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2019 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Var med en mann en gang og han fingret meg og kom. Vanlig? Vi hadde ikke piv. 

Bare nyskjerrig, hvorfor hadde dere ikke piv? Til spm, jeg blir kåt av å fingre ei dame ja eller slikke.

Anonymkode: 32a66...4f5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde en ekskjæreste jeg gjorde det før vi pulte. Ja jeg elsker det. Du føler hu blir så kåt på innsiden av skjeden som pulser, og veggene blir mer og mer squishy, og hu blir så våt av det. Blir veldig kåt av det og føles så godt at den åpner seg mer og mer ^^

Endret av Kallis92
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare nyskjerrig, hvorfor hadde dere ikke piv? Til spm, jeg blir kåt av å fingre ei dame ja eller slikke.

Anonymkode: 32a66...4f5

Vet ikke helt ærlig. Han fingret meg til han kom. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt ærlig. Han fingret meg til han kom. 

Følte meg ærlig litt snyt. 

Skrevet
På 1.8.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev:

piv ?

Hva er \ betyr piv.

¨Gammal gubbe¨ som lurer...

a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...