stan Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 I dag har det vært et par underholdende tråder om kukost (som også damer kan få). Mitt inntrykk er at for menn så er det greit at underlivet til dama lukter litt. Mer pirrende enn om det er helt gullende såpe rent. Selve lukta av kjønnet er pirrende. (Lukta inneholder endorfiner som menn blir kåte av. ) Men for damer virker det som jo renere jo bedre. Enhver lukt av penis er en feil lukt. Stemmer dette? Eller blir også damer kåte av den rette aroma? Hvordan er det dette for homofile og lesbiske par? Hvordan foretrekker homofile og lesbiske at partnerens kjønnsorgan er? Ren og pen, eller med litt aroma?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Jeg foretrekker et godt hverdagsrenhold og at den lukter « ren penis» - ikke nødvendigvis rett fra dusjen. I følge mannen smaker min visstnok mango, derfor synes han at å drikke mangojuice eller Biola med mango, er svært merkelig... 🤣 Anonymkode: a60d8...158 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Har ikke inntrykk av at menn ikke er nøye på smak (og lukt) på kvinner...ihvertfall ikke utifra tråder her inne, blir mer som en fetisj og regne Anonymkode: 25069...3de 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 13 minutter siden, stan skrev: I dag har det vært et par underholdende tråder om kukost (som også damer kan få). Mitt inntrykk er at for menn så er det greit at underlivet til dama lukter litt. Mer pirrende enn om det er helt gullende såpe rent. Selve lukta av kjønnet er pirrende. (Lukta inneholder endorfiner som menn blir kåte av. ) Men for damer virker det som jo renere jo bedre. Enhver lukt av penis er en feil lukt. Stemmer dette? Eller blir også damer kåte av den rette aroma? Hvordan er det dette for homofile og lesbiske par? Hvordan foretrekker homofile og lesbiske at partnerens kjønnsorgan er? Ren og pen, eller med litt aroma? Ren penis lukter på samme måte som ren vulva. Ikke såpe, ikke skitt/svette/smegma/urin, men rent kjønnsorgan. Det blir litt feil å si at det lukter godt (i min nese i alle fall), men det lukter ikke vondt. Det lukter sunt. Jeg blir ikke kåt av lukten i seg selv, selv om den nok til en viss grad bidrar til å opprettholde opphisselsen. Lukten av skitten penis er dog direkte avtennende. Anonymkode: 7220e...54c 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 En penis kan godt lukte penis, altså normal kjønnslukt. Men om vi skal ha sex på kvelden og han har hatt en hel dag på arbeid og vært svett og klam, så må han vaske seg om han vil at jeg skal gå ned på han. Ikke det at jeg noen gang har måtte sendt han i dusjen, han merker selv om det trengs. Men om han dusjer om morgen og vi har en lat dag hjemme, så er det ikke noe problem å suge uten vask først når vi får lysten over oss. Det lukter og smaker ikke nyvasket, men det lukter og smaker likevel rent og godt. Jeg har aldri opplevd kukost, og takk Gud for det. Normal hygiene burde være det minste man kan forvente av en seksuell partner. Når jeg var yngre så opplevde jeg at daværende kjæreste hadde danglebær i rævskjegget når jeg skulle suge han, og for at jeg ville skåne følelsene hans så gjennomførte jeg det. Jeg var ung og redd for å få partneren til å føle ubehag. Men så kom jeg til å tenke på at han ønsket ikke å gi meg oralsex for han syns det har ekkelt med mus, og jeg var bestandig nyvasket. Men han hadde ingen problem med å forvente at jeg skulle suge kuken hans selv om han ikke kunne tørke seg i rassen skikkelig. Etter den gangen så begynte jeg å sette grenser for meg selv, og normal hygiene er ett must om jeg skal ha sex. Anonymkode: 843a7...24b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå