AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Har alltid vært redd for å ha samleie med jenter.. Pleier aldri å dusje i en svømmehall/treningsstudie f.eks.. Har fått bekreftet at jeg ser kjekk ut osv, men har angst for å vise den til jenter fordi den er stor.. langt over gjennomsnittet. Sist jeg målte viste den 26 cm i lengden... Er redd for at jenter skal freake ut og mene at det er turn-off.. Ikke kan den bli mindre heller.. 😕 Anonymkode: 5f096...130 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Jeg elsker det!! Og er dessverre skikkelig turn off med en som har liten penis (sorry alle menn der ute med små). Men folk er forskjellige. Jeg liker store, andre liker mindre. Anonymkode: 6148c...786 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Men du kan øve på å kontrollere hvor dypt den penetrer. En lang penis er ikke et problem eller gjør vondt om den sitter på en mann som har god kontroll. En tykk penis derimot... Da snakker vi handicap om det er for mye... Anonymkode: fd270...52f 3
Missy77 Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Om du sender bilde av den på pm til meg så skal du få min ærlige mening. 😊 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Missy77 skrev: Om du sender bilde av den på pm til meg så skal du få min ærlige mening. 😊 Dick pics er ikke lov og han kan bli utestengt og anmeldt. Oppfordring til lovbrudd er heller ikke lov. Anonymkode: 99d8c...9f6 3
Missy77 Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dick pics er ikke lov og han kan bli utestengt og anmeldt. Oppfordring til lovbrudd er heller ikke lov. Anonymkode: 99d8c...9f6 Oj det visste jeg ikke. Har fått et par stykker her, men ikke fått noen advarsler eller noe. Jeg skjønner at det ikke er lov å sende dick pics uoppfordret, men ikke med tillatelse heller?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Stor penis er skikkelig turnoff for meg. Penisen må være liten for at jeg skal være fornøyd! (Sorry til alle dere med stor penis) Anonymkode: d91af...d05 7
jabx Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 Det er ikke ulovlig å sende dickpics når mottaker har bedt om det. Jesus. Men jeg vil tro dette bare er en tulletråd, da man skal være rimelig nedsnødd for å ikke ha fått med seg all fokusen på hvor mange menn som ønsker de hadde megapenis. 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Har personlig ikke plass til noen menneskelig agurk der for neden, og foretrekker de mer gjennomsnittlige variantene. Men det er vel nok av damer som foretrekker det stort Anonymkode: b9b73...602 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 Når man er glad i personen eller bare er kåt nok så får man det til å fungere. Siden du har så lang penis vil du nok ikke oppleve å bunne ei dame, da penisen din er ca 10 cm for lang, så du må ta hensyn. De fleste syns det er vondt når penis treffer livmorhalsen, selv om det er de som liker det også. Jeg har personlig erfaring med en mann med en større penis, og vi har fantastisk god sex. Men vi kan sjelden bare hoppe på hverandre. Forspill er helt nødvendig, og har funnet ut at den beste stillingen å begynne i er meg på topp. Da kan jeg styre penetrering og tempoet til jeg blir vant til størrelsen hans og vi kan slå oss løs i andre stillinger. Man må bare være flink til å ta hensyn. Ett annet tips er at kvinne med større lengre kjønnslepper vil nok være en bedre partner for deg, for kjønnsleppene kommer til å omslutte seg rundt delen penisen som ikke får plass inni henne. Men det er selvfølgelig ingenting man kan lete seg ut på forhånd, eller noe som spiller inn når man faller for noen. Anonymkode: 29804...556 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 BigDic, hvor blir du av?! Her er du slått ned i støvlene så det rekker av en ungfole med betydelig større lem enn du har! Pingle! Anonymkode: 7cedf...ec9 3
Girlygirl9 Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Han jeg dater nå har 22cm, ikke noe problem! 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 Helst litt stor, men ikke for stor! Litt over gjennomsnittet 👍 Anonymkode: ce6ec...77f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 Det hadde ikke funket for meg, jeg er ikke dyp nok, men folk har forskjellige kropper. Anonymkode: 75f6c...3b3 2
DigBic23 Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: BigDic, hvor blir du av?! Her er du slått ned i støvlene så det rekker av en ungfole med betydelig større lem enn du har! Pingle! Anonymkode: 7cedf...ec9 Helt klart! 😁👍🏻 Er nok mange som har større penis enn meg, men jeg klager ikke - og det gjør ikke damene heller 😉 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå