Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar er sur på meg og har gitt uttrykk for at han ikke ønsker å ha samvær med sønnen sin på 6 år lenger. Har også sagt han ikke vil møte på timen jeg har fått på familievernkontoret. 

Lang historie, men mistanke om rus og han nekter å ta urinprøve. 

Hva gjør jeg nå? Tenkte å gå til timen som er satt opp på familievernkontoret for å prøve å få litt veiledning derfra. 

Men kanskje noen har vært i samme situasjon. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trist ❤️

Er det hasj det er snakk om så kan du kanskje la de ha dagssamvær uavhengig av urinprøver,  men ikke overnatting. Er det andre typer narkotika så ville jeg som deg avkrevd prøver en viss tid før samvær uten tilsyn finner sted. Har du en reell mistanke om misbruk så må du ta det alvorlig og ikke la barnet møte ham alene, det er ditt ansvar at barnet ditt er trygt. Dette vet du jo selvsagt allerede. 

Be fk om konkrete råd ift hvordan du skal få kommunisert til barnet ditt at pappa er for syk (rusa/såret i stolthet) til å treffe ham akkurat nå. 

Du kan ikke gjøre noe annet enn det du gjør. Bruk giraffkommunikasjon, hvis han kommer frem til at barnet er viktigere enn en eventuell stolthet/rus. 

Anonymkode: 3a085...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...