AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Je driter i hva naboen gjør med sin egen kropp, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende. Han sitter i hagen og røyker hele tiden, dealer og det er en jævla trafikk ut og inn i den hagen. Virker som at alle må røyke en joint med ham før de får gå. Problemet er at jeg ikke kan henge tøy ute, lukts setter seg i alt. Jeg bor i 2 etasje i nabohuset og det siver inn både på kjøkken og på soverom. Jeg er så lei. Har ringt politiet ved en anledning men da var det sloss kamp med kniv involvert, de vet hva som foregår der men kan ikke gjøre noe virker det som. Huseieren som leier ut er informert uten at det skjer noe, han får jo leia si hver måned. Hva skal jeg gjøre? Fantaserer om å bombe hele huset. Anonymkode: 20632...8c0
Tough cookie Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Har du snakket med han om dette på en sivilisert måte? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Ha ha det har jeg ikke prøvd. Han overser meg glatt etter jeg ringte politiet og han ble satt i håndjern. Og fyren er en sånn som ikke kunne dritt mer i ting. Jeg vet at andre i huset han bor i har påpekt dette. Anonymkode: 20632...8c0
Tough cookie Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha det har jeg ikke prøvd. Han overser meg glatt etter jeg ringte politiet og han ble satt i håndjern. Og fyren er en sånn som ikke kunne dritt mer i ting. Jeg vet at andre i huset han bor i har påpekt dette. Anonymkode: 20632...8c0 Leier eller eier han?Leier han er det en smal sak å hive han ut,er han selveier med enebolig,er det verre.
waco Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha det har jeg ikke prøvd. Han overser meg glatt etter jeg ringte politiet og han ble satt i håndjern. Og fyren er en sånn som ikke kunne dritt mer i ting. Jeg vet at andre i huset han bor i har påpekt dette. Anonymkode: 20632...8c0 Eeeh, så han vil ikke ha noe med deg etter at du ringte politiet. Hvorfor pratet du ikke med naboen før du ringte politiet da? Fortell? Ønsket du å skade naboen, - er det derfor du ringte politiet før du kontaktet naboen selv, er det derfor?
Carrot Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 jeg ville funnet meg et annet sted å bo og når huseier har visning si til evt ny leietager at hvis hasjlukt plager dem er ikke dette stedet å bo...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 32 minutter siden, waco skrev: Eeeh, så han vil ikke ha noe med deg etter at du ringte politiet. Hvorfor pratet du ikke med naboen før du ringte politiet da? Fortell? Ønsket du å skade naboen, - er det derfor du ringte politiet før du kontaktet naboen selv, er det derfor? Litt vanskelig å snakke med dem når det står fem mann hvorav 2 har kniv. Derfor ringte jeg politiet før det ble drap i nabohagen. Jeg eier, nabohuset er en utleiegård med mye tvilsom trafikk ut og inn. Huseier der er informert men driter i det da han får leia si fra NAV. Jeg bryr meg lite om folk røyker, men syntes det er ille at jeg skal være bekymret for at en narkohund markerer på meg fordi tøyet mitt stinker tjall når jeg har hengt tøy til tørk ute. Anonymkode: 20632...8c0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 Da ringer du politiet. Anonymkode: efc99...be3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Er det sant at det stinker jazztobakk av klærne du henger til tørk? Hvor nærmt naboen henger du tørken opp? Gå til avisen og fortell at politiet ikke gjør noe med urolighetene gang på gang. Anonymkode: d7339...925 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant at det stinker jazztobakk av klærne du henger til tørk? Hvor nærmt naboen henger du tørken opp? Gå til avisen og fortell at politiet ikke gjør noe med urolighetene gang på gang. Anonymkode: d7339...925 Tørkestativet mitt henger rett ved hekken som skiller hagene, han sitter kanskje 2-3 meter fra hekken. Og han røyker som sagt slike mengder at det siver inn i leiligheten min i 2 etasje. Anonymkode: 20632...8c0
Gjest O.G. Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 Røykingen hadde ikke gjort meg noe, men dealingen derimot.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 Gi beskjed til Nav om at de sponser dealing og kriminalitet,vet ikke om det hjelper men kanskje et forsøk.Du har sikkert naboer som også er berørt av dette, gå til aksjon mot huseieren sammen. Anonymkode: d9c00...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg lite om folk røyker, men syntes det er ille at jeg skal være bekymret for at en narkohund markerer på meg fordi tøyet mitt stinker tjall når jeg har hengt tøy til tørk ute. Vasker du klærne går det helt fint, sitter ikke så godt i om de henger ute Anonymkode: c120c...467
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantaserer om å bombe hele huset. Høres ut som om du har issues Anonymkode: c120c...467
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 Media er løsningen om du i det hele tatt snakker sant her. Anonymkode: a1e94...bae 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #16 Skrevet 1. august 2019 Jeg er helt for at bruk, dyrking, og omsetning av cannabis i alle sine former skal være 100% lovlig. Og selv jeg mener at naboen din er respektløs. Du får be ham røyke inne i sin egen bolig. Men ut over noen vennlige (eller ikke så vennlige) ord synes jeg dog ikke det er mye du kan gjøre her. Folk må få lov til å røyke ute i sin egen hage, uansett om det er tobakk eller noe annet. Blir for dumt å nekte naboen å røyke fordi man selv ikke liker lukten. Du får lukke vinduene dine, og henge opp tørken et annet sted. Du stiller urealistiske krav. Anonymkode: d9319...6f3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #17 Skrevet 1. august 2019 Og nå når jeg leser svarene så sitter jeg i sofaen med verandadøren åpen. Kunne likegjerne sittet her og røyka jo. Jeg har ikke issues fordi jeg blir forbanna og kommer med en sleivete kommentar om at jeg vil blåse huset til helvete og himmels. Greit å vite at flertallet mener jeg må overse dette, da skal jeg forsøke å gjøre det. Og inne i mitt hode håpe på at han en dag faller ut av sofaen han sitter på og får en flis under negla! Anonymkode: 20632...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå