AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Vi sliter litt med mange oppvåkninger ila natten, hun er 6 mnd og får flaske med mme hun får en porsjon grøt til frokost, noe smoothie i ca 12 tiden, så ca et halvt middagsglass i 4 tiden og så en porsjon grøt i 7 tiden mellom der får hun selvfølgelig flaske, pleier å gå ca 4 flasker med 170ml ila dagen hun våkner allerede i 10/11 tiden og vil ha mat igjen, og så gjerne 2-3 ganger om natten jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så sulten, har noen tips? Våkner hun og vil ha mat fordi det er en vane eller hva tenker dere? Anonymkode: d76bd...9a2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 De våkner ikke nødvendigvis alltid av sult, men av vane. Min yngste er slik, hun er 12 mnd nå. Våkner like herlig til samme tidspunkt selv om vi har sluttet nattamming for lengst og hun spiser godt på dagtid. Virker hun sulten når hun våkner, da? Eller kan hun roe seg med nærhet/smokk feks? Anonymkode: 1d2e2...a7d 1
Lollipoppp Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De våkner ikke nødvendigvis alltid av sult, men av vane. Min yngste er slik, hun er 12 mnd nå. Våkner like herlig til samme tidspunkt selv om vi har sluttet nattamming for lengst og hun spiser godt på dagtid. Virker hun sulten når hun våkner, da? Eller kan hun roe seg med nærhet/smokk feks? Anonymkode: 1d2e2...a7d Hun roer seg kun av melk, da sovner hun igjen når hun har drukket litt har prøvd å gi vann/smokk men da blir hun illsint😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå