Gå til innhold

Baby om natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sliter litt med mange oppvåkninger ila natten, hun er 6 mnd og får flaske med mme

hun får en porsjon grøt til frokost, noe smoothie i ca 12 tiden, så ca et halvt middagsglass i 4 tiden og så en porsjon grøt i 7 tiden

mellom der får hun selvfølgelig flaske, pleier å gå ca 4 flasker med 170ml ila dagen

hun våkner allerede i 10/11 tiden og vil ha mat igjen, og så gjerne 2-3 ganger om natten

jeg skjønner ikke hvordan hun kan være så sulten, har noen tips? Våkner hun og vil ha mat fordi det er en vane eller hva tenker dere?

Anonymkode: d76bd...9a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De våkner ikke nødvendigvis alltid av sult, men av vane. Min yngste er slik, hun er 12 mnd nå. Våkner like herlig til samme tidspunkt selv om vi har sluttet nattamming for lengst og hun spiser godt på dagtid.  Virker hun sulten når hun våkner, da? Eller kan hun roe seg med nærhet/smokk feks? 

Anonymkode: 1d2e2...a7d

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De våkner ikke nødvendigvis alltid av sult, men av vane. Min yngste er slik, hun er 12 mnd nå. Våkner like herlig til samme tidspunkt selv om vi har sluttet nattamming for lengst og hun spiser godt på dagtid.  Virker hun sulten når hun våkner, da? Eller kan hun roe seg med nærhet/smokk feks? 

Anonymkode: 1d2e2...a7d

Hun roer seg kun av melk, da sovner hun igjen når hun har drukket litt

har prøvd å gi vann/smokk men da blir hun illsint😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...