AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Har hatt en jeg har hatt sex med jevnlig, men har jeg noe på gang med en annen. Ville du fortalt det? Har ikke sagt noe til han om dette og bare sagt det ikke passer. Har tenkt at det gjerne er dumt å si det dersom det ikke blir noe med han andre. Anonymkode: 18028...e5f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en jeg har hatt sex med jevnlig, men har jeg noe på gang med en annen. Ville du fortalt det? Har ikke sagt noe til han om dette og bare sagt det ikke passer. Har tenkt at det gjerne er dumt å si det dersom det ikke blir noe med han andre. Anonymkode: 18028...e5f Dere har ingen forpliktelser overfor hverandre. Dere er ikke i noe forhold. Hvis du har tenkt at du aldri skal noe mer med han så forteller du han at du har noe på g med en annen fyr. Det vil din ff oppfatte som, "det er over mellom oss, jeg er ikke interessert i deg noe mer, jeg har funnet en annen". Det er ikke det du sier, eller noensinne må finne på å si, men det er det han ff'en din "hører" når du forteller han at du har noe på g med en annen fyr. Vil du noe mer, muligens, med din ff senere, hvis ting skjærer seg, så sier du bare at du ikke kan akkurat nå. Spør han hvorfor så vær diffus, "jeg har en del som gjør at jeg ikke kan akkurat nå". Hvis du vil noe mer (som i mer sex) med han senere. Anonymkode: 3df6f...673 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere har ingen forpliktelser overfor hverandre. Dere er ikke i noe forhold. Hvis du har tenkt at du aldri skal noe mer med han så forteller du han at du har noe på g med en annen fyr. Det vil din ff oppfatte som, "det er over mellom oss, jeg er ikke interessert i deg noe mer, jeg har funnet en annen". Det er ikke det du sier, eller noensinne må finne på å si, men det er det han ff'en din "hører" når du forteller han at du har noe på g med en annen fyr. Vil du noe mer, muligens, med din ff senere, hvis ting skjærer seg, så sier du bare at du ikke kan akkurat nå. Spør han hvorfor så vær diffus, "jeg har en del som gjør at jeg ikke kan akkurat nå". Hvis du vil noe mer (som i mer sex) med han senere. Anonymkode: 3df6f...673 Litt det jeg har tenkt selv og. Vi har bra sex og gjerne da dumt å bryte alle broer med å si det. Anonymkode: 18028...e5f 1
I Grosny Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt det jeg har tenkt selv og. Vi har bra sex og gjerne da dumt å bryte alle broer med å si det. Anonymkode: 18028...e5f Jeg aner ikke hvor gammel du er og om du planlegger barn og familie etter hvert, men dersom det er ett ønske så er det smart å bryte alle seksuelle broer og fokusere eksklusivt på ett brukbart gubbe-emne.Tiden flyr, og det tar tid å finne en god far og etablere en god familie som er langsiktig og bra for barn. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Herregud, er det rart verden er som den er.... Her skal man sikre seg i alle retninger, mens man går bak ryggen på andre... Ærlig talt, synes du skal droppe å holde på med to samtidig! Hvordan hadde du reagert hvi h*n gjorde det med deg? Ta en sjanse å gå for noe, uten å tråkke på en annen her... Hvis ikke kan du miste begge , når du kjører to hester samtidig........ Anonymkode: 97b6a...ae7 10
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Litt det jeg har tenkt selv og. Vi har bra sex og gjerne da dumt å bryte alle broer med å si det. Anonymkode: 18028...e5f Har vært i flere lignende situasjoner, men hva som er lurt å gjøre tenker jeg avhenger av endel av situasjonen. Oppdater oss gjerne. Få noen innspill fra folk her, nære venner(?) og konkluder. Lurt å få flere synspunkter på saken. Hva slags relasjon har dere, og hvor ofte møtes dere? Kun sex, eller er dere mer som venner som har sex? Har dere snakket noe om dette? Anonymkode: 358bd...8e8
Bjørnedyr Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 (endret) Om du så ender opp med en av de og han får vite det så blir han nok skuffet. for meg hadde vært en deal breaker. Hadde jeg visst at ei jeg holder på med har sex med andre så hadde jeg ikke vurdert henne for ekteskap, auto diskvalifikasjon. Om jeg hadde mistenkt det så hadde jeg spurt og sikkert ikke hatt noe mer sex med henne heller. Finnes nok av jenter med et ryddig sexliv tenker jeg, to samtidig blir for useriøst. For å ikke nevne kjønnssykdommer, nei turn off for min del. Om jeg skulle ha villet ha sex med jenter som holder på med flere samtidig så hadde jeg blitt med på sex-fester. Der er det ingen som skjuler det, jeg kan ha sex med 5 slike jenter på en kveld og trenger ikke å forholde meg til de utover det. Endret 31. juli 2019 av Bjørnedyr 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, er det rart verden er som den er.... Her skal man sikre seg i alle retninger, mens man går bak ryggen på andre... Ærlig talt, synes du skal droppe å holde på med to samtidig! Hvordan hadde du reagert hvi h*n gjorde det med deg? Ta en sjanse å gå for noe, uten å tråkke på en annen her... Hvis ikke kan du miste begge , når du kjører to hester samtidig........ Anonymkode: 97b6a...ae7 Det er da ikke å gå bak ryggen. Hun har ingen forpliktelser overfor ff'en sin. Jeg har ei venninne som har ff som hun er åpen om overfor de hun dater. Hun får god sex av han og hun har ikke tenkt å gi opp den sexen med mindre hun finner en som er amazing. Ellers kommer hun til å være i forhold mens hun har ff. Og jeg ser ingen grunn til å dømme henne for det. Hun er åpen og ærlig om det. Anonymkode: 3df6f...673 1
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en jeg har hatt sex med jevnlig, men har jeg noe på gang med en annen. Ville du fortalt det? Før hadde jeg flere ff, og jeg sa ifra med en gang om det. Nå har jeg bare ei, mindre styr da hun kun er ute etter sex😘 1
I Grosny Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke å gå bak ryggen. Hun har ingen forpliktelser overfor ff'en sin. Jeg har ei venninne som har ff som hun er åpen om overfor de hun dater. Hun får god sex av han og hun har ikke tenkt å gi opp den sexen med mindre hun finner en som er amazing. Ellers kommer hun til å være i forhold mens hun har ff. Og jeg ser ingen grunn til å dømme henne for det. Hun er åpen og ærlig om det. Anonymkode: 3df6f...673 Hun har ryggen fri vis a vis ff, ff er jo ikke kjæreste, men dersom hun tenker på at han nye er ett kjæreste-emne så kan det være ugreit å ha en ff gjemt bak ryggen. Endret 31. juli 2019 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 Møtte en periode en fyr for sex mellom 1-3 ganger annenhver uke. Der var det helt naturlig å si at jeg hadde møtt en jeg ville se hvor det kunne gå, og at jeg ville stoppe med møter på ubestemt tid. Det gjorde jeg allerede etter én date med den andre fordi det var så god kjemi. Samtidig var det noen jeg bare møtte noen få ganger i året om vi var i samme område. Der var det ikke naturlig å si noe før en eventuell kjæreste var i boks, men heller bare si at det ikke passet den gangen. Anonymkode: 3da98...f12
*Mocca* Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 Eller gjøre det helt fair som min fuckfriend gjør, han nevner det når han dater noen litt, og hvis han tenker at det kan bli mer seriøs dating så treffes vi ikke. Han er tydelig på at han ikke treffer andre når han har kjæreste, men når han bare er på dater og finner ut om personen er interessant så treffer han.... 1
Cronosgjesten Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 5 timer siden, Bjørnedyr skrev: Om du så ender opp med en av de og han får vite det så blir han nok skuffet. for meg hadde vært en deal breaker. Hadde jeg visst at ei jeg holder på med har sex med andre så hadde jeg ikke vurdert henne for ekteskap, auto diskvalifikasjon. Om jeg hadde mistenkt det så hadde jeg spurt og sikkert ikke hatt noe mer sex med henne heller. Finnes nok av jenter med et ryddig sexliv tenker jeg, to samtidig blir for useriøst. For å ikke nevne kjønnssykdommer, nei turn off for min del. Om jeg skulle ha villet ha sex med jenter som holder på med flere samtidig så hadde jeg blitt med på sex-fester. Der er det ingen som skjuler det, jeg kan ha sex med 5 slike jenter på en kveld og trenger ikke å forholde meg til de utover det. Nettopp! Det er jo han eventuelle typen hun bør tenke på. Hvis jeg hadde oppdaget at en kjæreste hadde hatt en pulevenn på gress i starten av forholdet, hadde hun forsvunnet ganske fort ut av livet mitt 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 Vet ikke om det kom frem feil, men jeg tenker mest på han jeg har noe på gang med og har ikke hatt sex med ff etter 2 date med han andre. Vil ikke være stygg med noen, men derfor jeg spør om det er dårlig gjort å ikke si noe til han. Har nå bare sagt at det ikke passer. Sånn sett planlegger jeg ikke om jeg begynner å ha sex med ff igjen dersom ikke det blir noe med han andre for jeg ønsker egentlig et forhold, men innrømmer at det har vært veldig fint å ha en jeg har fått nærhet og sex med som singel. Anonymkode: 18028...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 Hvorfor si noe? En mann ville aldri tenkt tanken på å si fra om sånt. De ville i beste fall meldt inn "Jeg har fått meg kjæreste. Hadet!", men stort sett ville du bare blitt ghostet og behandlet som luft om en FF fikk seg kjæreste. Ser ikke helt hvorfor kvinner skal være så mye greiere og mer samvittighetsfull. Du har ingen forpliktelser overfor han og kan gjøre akkurat som det passer deg. Anonymkode: 6590b...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 53 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke om det kom frem feil, men jeg tenker mest på han jeg har noe på gang med og har ikke hatt sex med ff etter 2 date med han andre. Vil ikke være stygg med noen, men derfor jeg spør om det er dårlig gjort å ikke si noe til han. Har nå bare sagt at det ikke passer. Sånn sett planlegger jeg ikke om jeg begynner å ha sex med ff igjen dersom ikke det blir noe med han andre for jeg ønsker egentlig et forhold, men innrømmer at det har vært veldig fint å ha en jeg har fått nærhet og sex med som singel. Anonymkode: 18028...e5f Tenker det kommer an på situasjonen. Bor dere langt unna hverandre og hvor ofte har du hatt sex med FF? Du skriver jevnlig, men er kanskje ikke så lett å si at det ikke passer med sex over lang tid? Treffer du forresten fremdeles FF-en? Er det kun sex, eller mer "kjæreste innimellom"-opplegg? Er en vesensforskjell på om det bare er puling eller om det kan være middag, sene kvelder, prat og kos. Da er jo vedkommende også en slags venn. Uansett hva du gjør bør du ikke lyve. Skulle du da være interessert i å treffe FF-en på et senere tidspunkt kan det bli vanskelig. Ofte er det best å prate med folk, men hvordan du bør gå frem kommer litt an på hvor ofte deres møtes, om det kun er sex med FF, og mer. Anonymkode: 358bd...8e8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker det kommer an på situasjonen. Bor dere langt unna hverandre og hvor ofte har du hatt sex med FF? Du skriver jevnlig, men er kanskje ikke så lett å si at det ikke passer med sex over lang tid? Treffer du forresten fremdeles FF-en? Er det kun sex, eller mer "kjæreste innimellom"-opplegg? Er en vesensforskjell på om det bare er puling eller om det kan være middag, sene kvelder, prat og kos. Da er jo vedkommende også en slags venn. Uansett hva du gjør bør du ikke lyve. Skulle du da være interessert i å treffe FF-en på et senere tidspunkt kan det bli vanskelig. Ofte er det best å prate med folk, men hvordan du bør gå frem kommer litt an på hvor ofte deres møtes, om det kun er sex med FF, og mer. Anonymkode: 358bd...8e8 Han bor på samme plass som meg. Har vært i sammenheng med bytur. Ingen romantikk ut over sex. Problemet kan bli dersom vi møtes på byn og det har bare blitt automatisk at dersom vi har vært ute begge så reist hjem sammen. Kommer ikke til å ha sex med ff når jeg er med han andre eller andre. Kan jo være jeg bare må si det til han dersom det blir situasjon som tilsier det. Anonymkode: 18028...e5f
waco Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor si noe? En mann ville aldri tenkt tanken på å si fra om sånt. De ville i beste fall meldt inn "Jeg har fått meg kjæreste. Hadet!", men stort sett ville du bare blitt ghostet og behandlet som luft om en FF fikk seg kjæreste. Ser ikke helt hvorfor kvinner skal være så mye greiere og mer samvittighetsfull. Du har ingen forpliktelser overfor han og kan gjøre akkurat som det passer deg. Anonymkode: 6590b...aa1 Er det rådet du gir nå et dårlig råd eller et godt råd? Det å anbefale mennesker i og ikke være oppriktig, men heller bedra omgivelsene sine - er det noe du ofte gjør selv? 2
waco Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt det jeg har tenkt selv og. Vi har bra sex og gjerne da dumt å bryte alle broer med å si det. Anonymkode: 18028...e5f Det som er dumt i følge deg er å si det for da bryter du alle broer. Men å ha sex med andre enn knullevennen det er går helt i orden så lenge du ikke forteller noe, - er det sånn man oppfatter deg? Så du er både en bedrager og en manipulator, - er det sånn å forstå? - Skal dette her gjøre deg lykkelig, - er det derfor du både bedrar og manipulerer de du er glade i? Kanskje du til og med drar en fordel av dette her? Tenk så heldige dere lykkelige mennesker er, -dere klarer å juge til mennesker rundt dere for å oppnå en vinning dere ellers ikke ville hatt. Hvis ikke det er hell, ja da vet ikke jeg hva hell og lykke er for noe. Endret 31. juli 2019 av waco 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå