Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Del Skrevet 9. mai 2005 Er et en myte t muskler veier mer enn fett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. mai 2005 #2 Del Skrevet 9. mai 2005 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #3 Del Skrevet 9. mai 2005 Så da er det normalt at jeg har lagt på meg 2 kilo siden jeg begynte å trene vekter.??? Hm.. rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 9. mai 2005 #4 Del Skrevet 9. mai 2005 Så da er det normalt at jeg har lagt på meg 2 kilo siden jeg begynte å trene vekter.??? Hm.. rart.. Nei, det er ikke sikkert. Hvor lenge siden er det du begynte å trene med vekter? Dette kommer også an på hvor riktig du har trent, og type trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #5 Del Skrevet 9. mai 2005 begynte i des. og har trent vekter 2 - tre ganger i uka. + kondisjonstrening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 9. mai 2005 #6 Del Skrevet 9. mai 2005 begynte i des. og har trent vekter 2 - tre ganger i uka. + kondisjonstrening... Da er det nok ikke musklene sin "skyld". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #7 Del Skrevet 9. mai 2005 nei nemlig .. snufs.. :-? så nå begynner slankingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 9. mai 2005 #8 Del Skrevet 9. mai 2005 nei nemlig .. snufs.. :-? så nå begynner slankingen.. Hehe. Sjekk kostholdet ditt! Ikke sikkert du trenger slanke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmi Skrevet 25. mai 2005 #9 Del Skrevet 25. mai 2005 Endelig begynner vekta og gå nedover. Samtidig som kroppen endelig begynner å bli strammere etter tre mnd. trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå