Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Er et en myte t muskler veier mer enn fett?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Så da er det normalt at jeg har lagt på meg 2 kilo siden jeg begynte å trene vekter.??? Hm.. rart..
Theo Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Så da er det normalt at jeg har lagt på meg 2 kilo siden jeg begynte å trene vekter.??? Hm.. rart.. Nei, det er ikke sikkert. Hvor lenge siden er det du begynte å trene med vekter? Dette kommer også an på hvor riktig du har trent, og type trening.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 begynte i des. og har trent vekter 2 - tre ganger i uka. + kondisjonstrening...
Theo Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 begynte i des. og har trent vekter 2 - tre ganger i uka. + kondisjonstrening... Da er det nok ikke musklene sin "skyld".
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 nei nemlig .. snufs.. :-? så nå begynner slankingen..
Theo Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 nei nemlig .. snufs.. :-? så nå begynner slankingen.. Hehe. Sjekk kostholdet ditt! Ikke sikkert du trenger slanke deg.
Gjest Emmi Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Endelig begynner vekta og gå nedover. Samtidig som kroppen endelig begynner å bli strammere etter tre mnd. trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå