Gå til innhold

Lillesøsteren til bestekompisen min liker meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært bestevenn med denne personen i flere år (siden vi var små). Han har en utrolig pen og søt søster som liker meg (det har hun gjort siden vi var små). Hun er 1 år yngre enn meg (18). Jeg har også alltid likt hun, men aldri tatt et steg videre fordi jeg er redd for å miste bestevennen min. Jeg og hun har chattet lenge på snapchat uten at han visst om det. I går møttes vi (kun oss to) alene for første gang i byen, og endte med å kline. Har veldig klump i magen akkurat nå, tenk om han finner ut av det.. Vet ikke om det er smart å snakke med henne igjen.. 😕 Hva syns dere jeg burde gjøre? 

Anonymkode: 2d9a0...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, den er kjip.. Det er på mange måter en tap-tap situasjon, med mindre kompisen din aksepterer det. Syns du burde snakke med han om det, når du føler deg komfortabel nok. Husk at jo lengre dere holder det hemmelig, jo større er sjansen for at han finner ut av det. lykke til :)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal prate med kompisen din.

Anonymkode: 8f0f3...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Altså, er han oppegående så skal det nok ikke være et problem. Hadde forstått det om du var 26 og hun var 17. Dere er nære i alder, det er lovlig... så hva er problemet? 
Venninner av meg har vært sammen med min bror i min oppvekst. Samme aldersforskjell som hos dere, null problem og aldri vært noe jeg har tenkt over. 

Anonymkode: dcf1d...fd2

• Liker 1
Skrevet

Prat med vennen din FØR du treffer jenta igjen! Si at du liker søsteren hans og at du håper hun liker deg tilbake... Og at du synes det er litt awkward at det er akkurat hans søster, men sånn er det!

Det meste ordner seg dersom man er ærlig 😊 Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han vil synes at det er hyggelig å ha deg i familien om dere blir seriøse. Men det vil nok såre han om han er det siste som finner ut av det og hører det fra andre i stedet.

Anonymkode: 1343e...7f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig og si i fra. Han kan bli sur sikkert, eller så blir han glad for at en fin fyr liker søsteren hans. Det er uansett ikke han som bestemmer hvem hun skal være med. Hun bestemmer deg selv. Om det blir noe bare vær klar på hvem du besøker når du er der. Ikke kom bare for henne, bruk tid med ham og.

Anonymkode: 02baf...515

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lurt å si til han at du liker søstera hans. Man kan ikke velge hvem man blir forelsket i, det vet vel han også. Så du burde snakke med han. Vennskapet tar nok mer skade hvis du går bak ryggen hans, og han finner det ut. Bare si at du må snakke med han om noe du synes er kjempevanskelig!

Anonymkode: 23d68...38c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...