Gå til innhold

Det dårligste du har sett i det siste

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg blir de truls a la hellstrøm. Irriterende, tullete, generelt plagsomt å utsette seg for. Terningkast 1 virker generøst, synd det ikke går an å gi 0. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Another Life på Netflix. Har ikke orket å se serien ferdig. Kort forklart: Fjortisoppførsel in space.

Anonymkode: 25921...440

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Alt som har med "Kongsvik" å gjøre....    

Anonymkode: fecf2...dd4

• Liker 6
Skrevet

Sinnasnekkern! Skjønner ikke hvorfor de velger giddaslause familier som skal få alt pusset opp bare fordi de ikke har orket å løfte en finger for å i det hele tatt prøve å gjøre noe selv. De gidder jo ikke en gang rydde! Otto og gjengen skulle heller valgt noen som trenger det. 

Anonymkode: 08000...09c

Skrevet

Den nye rebooten til Beverly Hills 90210.. 

Anonymkode: aee58...70b

• Liker 1
Skrevet

Secret obsetion på Netflix. Så vel 10 min av den før vi gav opp. Dårlig b-film med elendig skuespill. 

Anonymkode: e58d3...e78

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Secret obsetion på Netflix. Så vel 10 min av den før vi gav opp. Dårlig b-film med elendig skuespill. 

Var den jeg skulle skrive også. Vi så faktisk hele 😳 dårlig skuespill, elendig plot og masse løse tråder som aldri ble nøstet opp.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så faktisk hele, men den var spesielt elendig! Tror nok Netflix bruker ressursene sine på serier, og har heller lavbudsjett på filmene....

• Liker 1
Skrevet

Så en litt kraftig dame jogge ut med litt for kort shorts. 🤮 så halve rompa for F...

Anonymkode: 5ba0b...c98

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skulle også si denne! 

Den var faktisk så dårlig at det i seg selv ga en viss underholdningsverdi 😐

Skrevet
På 10.8.2019 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Sinnasnekkern! Skjønner ikke hvorfor de velger giddaslause familier som skal få alt pusset opp bare fordi de ikke har orket å løfte en finger for å i det hele tatt prøve å gjøre noe selv. De gidder jo ikke en gang rydde! Otto og gjengen skulle heller valgt noen som trenger det. 

Anonymkode: 08000...09c

Glemmer ikke han som gikk og GJEMTE seg da de skulle rydde og ordne. Kjekt når TV bare kan komme hjem og rydde opp i livet for deg, så du slipper!  🤪

Anonymkode: 3e8c9...4f7

Skrevet

Filmen "Us".  Utrolig dårlig og lite engasjerende film. Langt fra en grøsser i hvertfall.

Ellers å holdt reklamen til Kongsvik Klinikken i massevis. Snakker om kvalitet🙄

Anonymkode: 2ba30...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...