Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Jeg skal til usa til sommeren, har aldri vært der før. Jeg har et AMEX-kort jeg tenkte å bruke, men det går ut like etter at jeg har vært der. Har hørt rykter om at det kan være litt vanskelig å få brukt der borte så nært utløpsdatoen. Noen som vet? Kan man bruke vanlig VISA på lik linje med Europa? Eller er det noen andre lure måter å ordne dette på?
Nella Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Brukte VISA kortet mitt. Ikke noe problem noe sted. Og da var jeg i Nord Dakota som er litt småøde og etter i utviklinga spør du meg. Jeg gikk med kort, de andre som bodde der fløy rundt med sjekkheftene sine Alle tok kort, men det kan være greit å ha litt kontanter for småsummer. Og dette er over 2 år siden.
Gjest gjesten Skrevet 9. mai 2005 #3 Skrevet 9. mai 2005 Kredittkort, kredittkort, kredittkort. Enklere kan det ikke sies. Jeg har selv brukt Visa, Mastercard og Diners hvor utløpsdato aldri har gitt meg noen problemer (men har aldri dratt et kredittkort hvor det bare var dager igjen til det utløp kun måneder ). Eneste problemet jeg har vært borte i angående Amex var for noen år tilbake da Amex var et av de kredittkortene som var meget enkle å forfalske. Dermed var det flere steder som ikke tok Amex ,men har ikke vært borte i dette de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå