AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Hei! Jeg har en drøm om å møte en kvinne som er mye eldre enn meg, men hvor mange år er akseptabelt når gutten (meg) er yngst? PS: om noen godt voksne damer ønsker kontakt, vær så snill og legg igjen brukernavnet deres på snapchat. Jeg har ingen øvre aldersgrense, vil bare høre hva normen er. Mvh Mann 25 Anonymkode: 093d2...715
drue Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Så lenge dere er voksne folk, så er det jo helt opp til dere. Folk rynker kanskje litt på nesa hvis du er sammen med ei på 65 år, men du er 25 år og kan gjøre som du vil. 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Spørs om du er gira på å få barn med henne eller ikke. Damer går ut på dato når det kommer til forplantning
GrønnNellik68 Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 31 minutter siden, ThotSlayer skrev: Spørs om du er gira på å få barn med henne eller ikke. Damer går ut på dato når det kommer til forplantning Enig med han her. Fleste menn på din alder har jeg bare opplevd bare ønsker tøm og røm med oss litt eldre. Mens jeg hadde brydd meg midt bak hvis kjemi og alt annet klaffet så hadde jeg ikke hatt noe imot ett forhold med en yngre mann. Noen blikk vil en vel få og vi som bor i bygder må regne med litt sladder men sånt går over når noe nytt å sladre om dukker opp. Men har ikke noen garanti uansett hvor lenge noe varer om man er jevn gamle eller større aldersforskjeller. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 For å ha sex - så stor du vil - så lenge man snakker om voksne folk som kan ta egne avgjørelser og gjør dette helt frivillig. Om en gutt på 22 vil knulle ei på 70 - ja vell - vær så god og hvis en 50 år gammel mann gjerne vil ligge med ei på 20 - så vær så god.. Mange som skriver om at de vil det her inne - men tror nok at de aller fleste blir det med fantasien - og det er også lov Anonymkode: 44cc1...ac4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Jeg er 35 og kjæresten 55. Vi har det flott. To kvinner. Anonymkode: 49bdc...06f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Tenker det kun er sex du snakker om? Yngre menn er helt ville etter å ha sex med eldre, men forhold.. not so much Anonymkode: c5f05...9d4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 Jeg er 34 og holder på med en på 25 år. Har tatt meg ett år og akseptere aldersforskjellen. Har også forsøkt å ignorere følelsene, men det er håpløst. Ett eller annet har bare sagt pang, tross i noe umodne sprell fra hans side til tider. Så får vi se ut over høsten om det kan bli oss. Tror det er 50/50 av de som synes det er heeeelt innafor og de som tenker sitt om meg (ikke han). Anonymkode: d72ec...819 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå