Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å bruke Loreal Professional sin Hydra Repair spray som leave-inbalsam, men fant ut at den kanskje egner seg best sammen med glattetangen.

Har tenkt å kjøpe Redken Antisnap på LF, og enten Redken All Soft ends eller All Soft Addictive Hair Transformer- hvilken anbefaler dere?

Eller blir det smør på flesk å kjøpe både antisnap og all soft? Håret mitt er skikkelig herjet! Tenkte det blir som å bruke Extreme- og allsoftkur, bare i leave in form? (Av kurer bruker Joico K-pak reconstructor og All soft heavy cream)

Noen som har prøvd Redken Smooth Down Butter Treat Cream foresten? Denne så bra ut, har veldig brusete hår(pga at det er slitt og har fall)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis du har skikkelig slitt hår som fliser seg og brekker, er Anti-Snap super :) I tillegg er den i geleform, så den tynger ikke ned håret. All Soft kjenner jeg ikke til, siden håret mitt ikke er noe særlig tørt. Men jeg har lest masse lovord av Addictive Hair Transformer-en på MUA, hvor folk gjerne bruker den som leave-in.

Skrevet

Haha nå skjønte jeg hva MUA er, fant makeupalley helt tilfeldig selv for et par uker siden. Ikke greit med alle forkortelsene for en nybegynner:)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har langt hår, og bruker All soft addictive hair transformer som en hårkur natten over. Sprayer i tørt hår, og vasker ut på morgenen. Tynger ikke håret når jeg bruker den på denne måten, men som leave-in blir den for kraftig for mitt slette hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...