Gå til innhold

Noen som har ringt magic cirkle noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En dame der inne ødela mer for meg en å hjelpe meg. Vet det var mitt valg å ringe. Men sliter i ettertid. Flere som har ringt dit? 

Anonymkode: 1ec11...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg har ringt dit et par ganger. Det var en tid jeg var så ulykkelig forelska i en mann jeg egentlig visste at det ikke ville bli noe med, men jeg hadde et så sterkt behov for betryggelse. Jeg tror på klarsynte da jeg har truffet to som har fortalt meg så mye detaljer om mitt liv og mine kjente og ting jeg har gjort når ingen var rundt at det er ikke sjans at det ikke kan finnes. Men.. Med dét sagt, så tror jeg så godt som alle på Magic Circle er mer cold readers enn noe annet. Jeg setter ikke noe lit til dem overhodet for å være helt ærlig. 

Anonymkode: 2287a...beb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har ringt dit et par ganger. Det var en tid jeg var så ulykkelig forelska i en mann jeg egentlig visste at det ikke ville bli noe med, men jeg hadde et så sterkt behov for betryggelse. Jeg tror på klarsynte da jeg har truffet to som har fortalt meg så mye detaljer om mitt liv og mine kjente og ting jeg har gjort når ingen var rundt at det er ikke sjans at det ikke kan finnes. Men.. Med dét sagt, så tror jeg så godt som alle på Magic Circle er mer cold readers enn noe annet. Jeg setter ikke noe lit til dem overhodet for å være helt ærlig. 

Så bra. Så da stemte ikke det de sa til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så da er de ikke til å stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker så seriøst. Men de vil vel promotere seg selv så er sikkert bare tull. De vil vel ikke avsløre seg som falske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa de på magic circle til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke ringt, men skrevet til dem og stilt noen spørsmål (betalingstjeneste). Fikk tilbake noe svada som kunne handlet om hvem som helst og hva som helst. Upersonlig og lite gjennomarbeidet. Penger ut av vinduet. Anbefales ikke!

Anonymkode: 5090f...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.7.2019 den 15.45, AnonymBruker skrev:

En dame der inne ødela mer for meg en å hjelpe meg. Vet det var mitt valg å ringe. Men sliter i ettertid. Flere som har ringt dit? 

Jeg VET at ikke alle der er pålitelige, så du må legge det bort og slappe av💜💜💜💜har testet det ut. De sa alt feil, flere. 

Anonymkode: 05d41...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg VET at ikke alle der er pålitelige, så du må legge det bort og slappe av💜💜💜💜har testet det ut. De sa alt feil, flere. 

Da skal jeg slappe av 💜💜💜💜 Men ble litt nysgjerrig. Hva sa de til deg? Sånt som kunne passe for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ringt, men skrevet til dem og stilt noen spørsmål (betalingstjeneste). Fikk tilbake noe svada som kunne handlet om hvem som helst og hva som helst. Upersonlig og lite gjennomarbeidet. Penger ut av vinduet. Anbefales ikke!

Anonymkode: 5090f...633

Da skal jeg hvertfall ikke ringe dit mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg slappe av 💜💜💜💜 Men ble litt nysgjerrig. Hva sa de til deg? Sånt som kunne passe for alle?

Ja sånt som pssser for alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.8.2019 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Hvordan testet du dem ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

IKKE RING magic cirkle,  jeg har ringt de et par ganger, første gangen jeg ringte betalte jeg med kort og jeg betalte for de minuttene jeg snakket med en spådame, virket seriøs men har ikkje stemt en dritt. Andre gangen fekk jeg faktura, vet jeg snakket i 3 min og 10 sek( selve samtalen med spådamen) skrev det ned for har hørt forskjellig om betalingen der .....så når jeg ringte inn til magic cirkle hørte jeg på prisinformasjon de opplyste hva tjenesten kostet pr min, noe som jeg antok gjelder fra du prater med en spåer,  men neida, når jeg fekk faktura i posten måtte jeg betale FOR 7 MINUTTER, så jeg måtte betale for de minuttene jeg stod i kø ( hørte på prisinformasjon) og ventet på at de skulle ta tlf på sentralbordet, noe som tok 3 minutter.....og teleskrittene gikk😡snakket med en spådame som ikke var noe særlig flink , så la på etter å ha snakket med hun i 3 min og 10 sek, men selve samtalen hadde vart da fra jeg ringte i 6 min og 10 sek , og når jeg da fekk fakturaen så stod det at jeg hadde pratet i 7 minutter.....så de runder altså av😡😡😡 er det mulig?

Og jeg undres er det lovlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.7.2019 den 15.45):

Herregud, folk skjønner vel at dette bare er svindel og tull?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (6 minutter siden):

Herregud, folk skjønner vel at dette bare er svindel og tull?!

Desverre ikke alle 🙄Det er det som gjør det mulig for svindlere å tjene penger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...