AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #21 Del Skrevet 1. august 2019 1 time siden, -jk- skrev: Kona lurer nok helst på hva som skal til for å få mannen til å begynne å male...;) Her maler de hele gjengen hvis de vil kose, og jeg koser med dem 😹 Anonymkode: 57555...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #22 Del Skrevet 1. august 2019 Guttepusen begynner å male høyt bare jeg ser på eller snakker til han, jenta er stillere, men hun har allikevel alltid motoren i gang, jeg har aldri hørt at hun IKKE maler, om enn bare litt sånn lavt. Hun watter opp kraftig når hun kommer til meg i sofaen og begynner å kna magen min og vil kose, da.. Anonymkode: b7653...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 1. august 2019 #23 Del Skrevet 1. august 2019 Har 2 stk, akkurat like dine 😄 Han ene trenger jeg nesten ikke røre og han begynner å male 😸 Han andre må jeg kose med, og er ikke alltid han har lyst på kos 😅 men han kan når han vil 😸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 2. august 2019 #24 Del Skrevet 2. august 2019 Når jeg snakker til henne/sier navnet hennes Skikkelig kosepus det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. august 2019 #25 Del Skrevet 2. august 2019 Så fort han ser meg, når han spiser, når han får kos. Han maler mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #26 Del Skrevet 3. august 2019 Min ligger her mellom meg og kjæresten i sofaen. Får ikke oppmerksomhet akkurat nå, men maler allikevel. Han maler bare han er i nærheten❤️ Maler han ikke når vi er i nærheten(halvsover eller noe), så bare begynner vi å si navnet hans og snakker med ham, da maler han høylytt igjen❤️❤️ Verdens beste katt❤️❤️ Anonymkode: 9f4c4...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. august 2019 #27 Del Skrevet 5. august 2019 Noen ganger holder det bare at vi ser hverandre. Andre ganger må jeg klappe og kose med dem for å starte malemotoren. Hvis kattene skjønner at det snart kommer Sheba eller andre godbiter, er det full konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #28 Del Skrevet 7. august 2019 Vår maler på egne premisser 😂 dvs når hun koser på oss kl 05:00 fordi det er tid for frokost, når vi har lagt oss og hun skal koses til hun sovner, når jeg lager mat og hun ligger på kjøkkenbordet og vil ha kos (matlaging tar alltid 1-2 timer fordi jeg får dårlig samvittighet hvis hun ikke får kos). Maler også alltid når hun blir matet med pellet/ våtfor eller godbiter. Noen ganger også helt ut av det blå. Men hovedsakelig kurrer hun og snakker med oss 😅 har aldri vært borti en mer snakkesalig pus og hun er virkelig sjefen i huset. Er det noe som skal fikses kommer det et «mrow» eller fem 😂 Anonymkode: 7695b...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #29 Del Skrevet 8. august 2019 Han maler når han vil ha noe, når han tigger , når han får kos og når han roter til garnnøstene mine🤪 Men han er mest glad i å prate. Sier sjelden mjau, går mest i Auuu. Anonymkode: 78a30...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan86 Skrevet 8. august 2019 #30 Del Skrevet 8. august 2019 Når jeg sier så fin pus, og når jeg klapper henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. august 2019 #31 Del Skrevet 8. august 2019 Når jeg ligger og slappet av, så kommer han malene og vil ha kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå