AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Del Skrevet 30. juli 2019 Den ene maler så fort jeg ser på henne 🤣 Mens hun andre maler ikke før jeg begynner å klø ho Når begynner din å male? Anonymkode: 7958f...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Del Skrevet 30. juli 2019 Når jeg snakker til henne hvis det er noe hun vil ha, eller når jeg så vidt styrker på henne når hun ligger å koser 😛 Anonymkode: cab43...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Del Skrevet 30. juli 2019 Gir den en malekost og en spann med maling, og den går umiddelbart i gang. Anonymkode: b4b20...9f0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Del Skrevet 30. juli 2019 Så begynner de begge å male i kor om de får noe godt. Fisk, kylling eller noe Ts Anonymkode: 7958f...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Del Skrevet 30. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gir den en malekost og en spann med maling, og den går umiddelbart i gang. Anonymkode: b4b20...9f0 Skal dette være morsomt? Anonymkode: 7958f...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Del Skrevet 30. juli 2019 Maler så fort jeg ser på eller snakker til henne. Anonymkode: bc5fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 30. juli 2019 #7 Del Skrevet 30. juli 2019 Den ene maler omtrent bare vi er i samme rom, den andre trenger et par sekunder med kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 30. juli 2019 #8 Del Skrevet 30. juli 2019 Bare å snakke til henne😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 30. juli 2019 #9 Del Skrevet 30. juli 2019 Børste pelsen og klø på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Del Skrevet 30. juli 2019 Katten vår begynner å male når han ser oss eller vi ser på han. Om jeg og mannen kysser eller holder rundt hverandre, så kommer han løpende, maler kjempe høyt og stryker seg mot oss og krever kos han også. Men "maskinen" durer høyest når mannen kommer hjem fra jobb (favoritt mennesket hans), når han får kos eller god mat eller snacks. Vi har bestandig hatt kjærlige katter som malte når de koser seg, men denne monsemannen er i en helt annen liga. Har aldri hørt noen male så høyt eller ofte ❤ Anonymkode: 546b9...533 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 30. juli 2019 #11 Del Skrevet 30. juli 2019 Når hun skjønner hun skal få våtmat eller når vi hun liker er rett i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skelly Skrevet 30. juli 2019 #12 Del Skrevet 30. juli 2019 Minni maler når hun får kos og da bare når hun bestemmer at hun skal kose. Det hender hun maler litt når hun vasker seg, men det er heller skjeldent. Vanligvis er hun stille. Baltazar maler når jeg sier hei til han når han er i kosehumør, og ofte begynner han å male hvis vi plukker han opp for uplanlagt kos. Ofte begynner han også å male når han hopper opp i sengen og nærmer seg hodet mitt, selv når jeg later som jeg sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #13 Del Skrevet 30. juli 2019 Den ene av dem kunne ikke brydd seg mindre om oss mennesker. Hun liker å være i samme rom som oss og å få mat såklart.. Men maler så og si aldri. Mens den andre katten maler og gnir halen sin i ansiktet mot oss hele tiden❤️💕❤️ Hun et så søt😍 Anonymkode: 7b8ee...c77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Del Skrevet 30. juli 2019 Inspirasjon, en god malepensel og et rikt utvalg av maling Anonymkode: 16831...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Del Skrevet 30. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal dette være morsomt? Anonymkode: 7958f...6c1 Absolutt Anonymkode: 16831...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 30. juli 2019 #16 Del Skrevet 30. juli 2019 Som regel bare jeg ser på han. Ellers når han får noe god mat, da maler han godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 31. juli 2019 #17 Del Skrevet 31. juli 2019 Kattungen vår maler så snart vi tar på henne. Vi hentet henne i juli, og de første dagene lå hun under sofaen, - og vi rakk henne med bare noen fingre. Likevel malte hun så fort vi kom borti henne. Nå har hun blitt en skikkelig kosepus som elsker å ligge på fanget og bli klappet, gjerne under halsen og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 31. juli 2019 #18 Del Skrevet 31. juli 2019 Kos, børsting, godis eller vårfor. Noen ganger hvis de bare ligger og er fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. august 2019 #19 Del Skrevet 1. august 2019 Storepus trenger litt starthjelp, mens de to små maler neste man bare er borti dem. Noen ganger begynner de å male bare de sitter eller ligger i nærheten av oss 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 1. august 2019 #20 Del Skrevet 1. august 2019 Kona lurer nok helst på hva som skal til for å få mannen til å begynne å male...;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå