AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Er 27 og har ingen høyere studier. Misslyktes de gangene jeg prøvde. Har hatt jobber, men det er mange som studerer ved siden av eller de går videre til en bedre jobb. Og så fant jeg noe nytt, men dette er liksom ikke helt økonomisk synes jeg. Ble kjent med noen der, men nå skal de starte å studere. Føler alle skal ta noe høyt. Anonymkode: e42d7...e9a
nirvania Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Er alt som betyr noe i livet her hvor høy utdanning man har eller?? Kommer jo tråder på tråder her om folk som sutrer over at «alle skal ta master jeg har ingenting😭😭😭». Ta deg for faen sammen og skaff deg en jævla jobb du trives i.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 26 minutter siden, nirvania skrev: Er alt som betyr noe i livet her hvor høy utdanning man har eller?? Kommer jo tråder på tråder her om folk som sutrer over at «alle skal ta master jeg har ingenting😭😭😭». Ta deg for faen sammen og skaff deg en jævla jobb du trives i. Har ikke interesser eller jeg får se men føler ikke det trengs arbeidssøkere lenger. Alle arbeidsplasser er opptatt Anonymkode: e42d7...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Hvorfor mislykkes du? Ikke glup nok? Ikke arbeidsom nok? Dra til Nord-Norge og studer barnevernspedagog så får du jobb. Anonymkode: a3810...8ac
nirvania Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke interesser eller jeg får se men føler ikke det trengs arbeidssøkere lenger. Alle arbeidsplasser er opptatt Anonymkode: e42d7...e9a Da må du flytte på deg hvis det absolutt ikke er noen steder du i det hele tatt kan søke.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 15 timer siden, nirvania skrev: Da må du flytte på deg hvis det absolutt ikke er noen steder du i det hele tatt kan søke. Det gjelder hele landet!! Anonymkode: e42d7...e9a
Gjest ti10 Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke interesser eller jeg får se men føler ikke det trengs arbeidssøkere lenger. Alle arbeidsplasser er opptatt Anonymkode: e42d7...e9a Det må da være noe du har mindre imot enn andre ting?
nirvania Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Det gjelder hele landet!! Anonymkode: e42d7...e9a OK!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Hva med fagskole? Veldig praktisk retter og du er i jobb etter ett år. Sjekk noen skoler. Anonymkode: bba12...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #10 Skrevet 2. august 2019 På 31.7.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev: Hva med fagskole? Veldig praktisk retter og du er i jobb etter ett år. Sjekk noen skoler. Anonymkode: bba12...0d7 Hvorfor finnes det ikke annet enn skole?? Jeg er så upraktisk skapt for dette livet. Skole skole skole. Men nei, det koster IG jeg eier ikke interesser: men jeg har dritt diagnosen Asperger da så jeg tror ikke jeg kan spå noen lys fremtid Anonymkode: e42d7...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå