Gå til innhold

Bursdag for datteren min.... tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. har bursdag for datteren min imorgen. :roll:

Hun blir 11 år og får det hun ønsker seg.... nemlig en mobil tlf...

(har sagt hun ikke får det før hun blir ihvertfall 12-13 år... men så viser det seg jo da(har sett det selv...) ALLE venninnene har det + at jeg vil komme i kontakt med henne når hun ikke er hjemme/ og jeg jobber og får ikke kontakt på tlf hjemme.. føler en ekstra trygghet..)

Men det jeg gjerne vil ha tips om er; hvordan gjøre det til noe ekstra?? litt morsomt på morgenkvisten?? :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... mobiltelefon så tidlig? Nesten ille.. MEN, det var ikke tema her :)

Hva med å smugle telefonen inn på rommet hennes, legge den et sted... helst innpakket kanskje... for så å ringe til den? :) så må hun lete seg frem til den liksom :)

Skrevet

Joda, jeg var fast bestemt på det; trenger den ikke ennå...., men vi har flyttet og alle her har det + bestevenninna der vi bodde, så hva kan man gjøre hvis man ikke vil ha et "muligens mobbeoffer" i huset? :)

Joda, ideen var god, tenkte på det, men den må jo lades.... så jeg har satt den til lading.. og hun får frokost på sengen.. og "pleier" å få pakken da.. (glemte å si det) så jeg tenkte noen tips derfra?? :D

Skrevet

hehe ja... si det :) Bake den inn I brødet? hehe... hva med å gjemme telefonen et eller annet sted i huset? For så å la henne få nummeret... så kan hun ringe det nummeret "for å få info om hvor presangen hennes er" :)

Skrevet

og... (kom på mer).. hva om du lager en liten rebus?... altså at hun først må lete seg frem til diverse ting, før hun finner et telefonnummer hun må ringe? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...