Gå til innhold

Hvor i Oslo kan man ta seg en dusj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare dra i svømmehallen eller treningssenter? :klo: 

Jeg hadde i alle fall ikke hatt så lyst til å låne ut dusjen min til naboen. Gidder ikke vaske opp andres gris i mitt eget hjem, plukke fremmede kjønnshår og rester etter barbering opp fra sluket i mitt eget hjem osv. 

Skal du vaske deg i sjøvann så er det forresten (visstnok) kun en såpe som funker. Heter den Bliw eller noe sånt? De derre flate rare flaskene. Tror det er det eneste som skummer eller noe sånt.

Anonymkode: 5e800...c3c

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar, men som jeg skrev i innlegget så er svømmehaller dessverre uaktuelt. Er rimelig sjenert så er ikke interessert i full kroppsvask+barbering offentlig 😬

Anonymkode: c8c20...681

Barbering gjør man da vel uansett ikke i svømmehallen, garderobe på treningssenter. Ærlig talt! Minner meg om da det satt en i badstuen der jeg trente og tok full pedikyr på seg, negleklipp, fotfil etc. Æsj! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er viktigst, å få dusjet eller å få tatt vare på din sjenerthet over egen kropp? 

Du er neppe så spesiell at andre av samme kjønn i en offentlig dusj finner å ville se så altfor mye på deg, uten klær, det er bare noe enkelte tror, og derfor dusjer med badedrakten på. 

Anonymkode: fcea5...618

Helt klart å ta vare på min egen sjenerthet. Jeg driter i hva andre ser på eller ikke ser på, jeg bryr meg om hvordan jeg føler meg i den situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Barbering gjør man da vel uansett ikke i svømmehallen, garderobe på treningssenter. Ærlig talt! Minner meg om da det satt en i badstuen der jeg trente og tok full pedikyr på seg, negleklipp, fotfil etc. Æsj! 

Haha, ser du noe sted at jeg er i nærheten av å i det hele tatt vurdere å barbere meg i svømmehallen? 🤦🏻‍♀️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er viktigst, å få dusjet eller å få tatt vare på din sjenerthet over egen kropp? 

Du er neppe så spesiell at andre av samme kjønn i en offentlig dusj finner å ville se så altfor mye på deg, uten klær, det er bare noe enkelte tror, og derfor dusjer med badedrakten på. 

Anonymkode: fcea5...618

Ville vært enig for noen tiår siden. I våre dager, med internett og mobilkameraer overalt, så er saken en annen.

Anonymkode: 8a680...1c1

Skrevet

Du får dusjet på en campingplass, bare forklar situasjonen og kjøp polletter. Som regel er de svært imøtekommende selv om du ikke bor der. Det samme med noen hoteller, mulig motell eller vandrerhjem er greiere på det med å få dusje. Vet ikke i Oslo, men noen svømmebasseng har eget bad du kan låne mot betaling. 

Skrevet

Mange litt større bensinstasjoner har dusj. Spesielt de som er et typisk stoppested for langtransportsjåfører. Om du kikker på hjemmesiden til de forskjellige stasjonene vil jeg tro du kanskje kan få opp noe info der?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet

Har dere ikke en dusj på jobb? Hva med de som sykler til jobb, er du sikker på at det ikke er en ordning der du er gått glipp av?

AnonymBruker
Skrevet

Noen campingplasser og badesteder har utedusjer. 

Anonymkode: a92be...dee

Skrevet
1 time siden, GjestSiden2006 skrev:

Har dere ikke en dusj på jobb? Hva med de som sykler til jobb, er du sikker på at det ikke er en ordning der du er gått glipp av?

Leste du ikke at hun ikke er i jobb nå?😅

Skrevet
5 timer siden, puffy123 skrev:

Leste du ikke at hun ikke er i jobb nå?😅

Hahaha nei etter å lest alles innlegg ble ts’sitt litt borte. Håper Ts er skinnene ren forresten 💦

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje appen Nabohjelp kan være til nytte. 

Det er ikke akkurat et marked for folk i din situasjon. Så du må enten betale for hotell eller vandrehjem hvis ingen vil hjelpe deg privat. Alternativt droppe barberingen og joine Sats. Nød lærer naken kvinne å spinne, men hvis du insisterer på å være sjenert, så får du heller ha hår da. Klutvask i Spikersuppa. 

Anonymkode: 857b1...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...