AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne her, så det er bare å flytte den om det ble feil! Vi pusser opp badet. Pga uforventet hendelser så er det blitt forsinkelser, og vi måtte flytte hjem før det er ferdig. Vi har derfor ikke tilgang til dusj(eller toalett). Sååå, derfor lurer jeg på om det finnes steder i Oslo man kan ta seg en dusj ( med privatlivet inntakt, svømmehall utgår derfor)? Er ikke medlem på noe treningssenter så det utgår også, og jeg er mellom jobber så har ikke tilgang til dusj på jobb. (Men starter snart i ny jobb og det hadde vært veldig fint å fått dusjet før det 😂). Noen som har noen forslag? Anonymkode: c8c20...681
Gjest #Rasshøl Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Tøyenbadet, Frognerbadet på hoteller og andre svømmehaller.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Venner eller familie? Nabo om dere er på godfot ? Anonymkode: 94b3a...ece 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, #Rasshøl skrev: Tøyenbadet, Frognerbadet på hoteller og andre svømmehaller. Takk for svar, men som jeg skrev i innlegget så er svømmehaller dessverre uaktuelt. Er rimelig sjenert så er ikke interessert i full kroppsvask+barbering offentlig 😬 Anonymkode: c8c20...681 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venner eller familie? Nabo om dere er på godfot ? Anonymkode: 94b3a...ece Naboen er alternativet vi har, så det blir nok det om vi ikke finner noe annet. Skulke helst sluppet å plage naboene mer enn nødvendig 😆 Anonymkode: c8c20...681
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Tegn et abonnement på et treningssenter. det er nok den billigste løsningen. Har du innlagt vann hjemme kan du ta barberingen hjemme. Anonymkode: b5d4e...bc5 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Sjekk inn på ett billig hotell for å dusje. Anonymkode: 88ec7...b10 1
punkyB Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 Ville prøve gode venner/naboer - leie rom på det billigste stedet (hospits/hotell) med egen dusj - litt avh. av hvor mange dager dette er og om dere har tilgang til vann i leiligheten bruk vaskeklut, håret kan vaskes i kjøkkenvask. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Da tenker jeg det blir hotell før jobbstart, og kjøkkenvasken frem til det😃 takk for svar🌸 Anonymkode: c8c20...681
Gjest #Rasshøl Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men som jeg skrev i innlegget så er svømmehaller dessverre uaktuelt. Er rimelig sjenert så er ikke interessert i full kroppsvask+barbering offentlig 😬 Anonymkode: c8c20...681 Beklager, igjen svarte jeg etter overskriften. Bortsett fra hotell og der uteliggerne dusjer aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 Går vel an å spørre hotell om kun å få dusje der? F.eks når man tar nattog til Oslo så får man tilbud om frokost + dusj på Thon hotel Opera for en rimelig penge, så jeg hadde spurt dem om det var mulig å få kjøpe bare dusjetid. Anonymkode: e5246...884 4
Tvist Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Kanskje vandrerhjem eller en campingplass. Men er ikke alltid enkeltdusjer.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går vel an å spørre hotell om kun å få dusje der? F.eks når man tar nattog til Oslo så får man tilbud om frokost + dusj på Thon hotel Opera for en rimelig penge, så jeg hadde spurt dem om det var mulig å få kjøpe bare dusjetid. Anonymkode: e5246...884 Takk! Skal sjekkes ut! Anonymkode: c8c20...681
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne her, så det er bare å flytte den om det ble feil! Vi pusser opp badet. Pga uforventet hendelser så er det blitt forsinkelser, og vi måtte flytte hjem før det er ferdig. Vi har derfor ikke tilgang til dusj(eller toalett). Sååå, derfor lurer jeg på om det finnes steder i Oslo man kan ta seg en dusj ( med privatlivet inntakt, svømmehall utgår derfor)? Er ikke medlem på noe treningssenter så det utgår også, og jeg er mellom jobber så har ikke tilgang til dusj på jobb. (Men starter snart i ny jobb og det hadde vært veldig fint å fått dusjet før det 😂). Noen som har noen forslag? Anonymkode: c8c20...681 Uventet. Det finnes ikke noe som heter uforventet. Det er enten uventet eller forventet. Hotell eller medlemskap på treningssenter tror jeg er det lureste. Anonymkode: 4e62b...b37 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uventet. Det finnes ikke noe som heter uforventet. Det er enten uventet eller forventet. Hotell eller medlemskap på treningssenter tror jeg er det lureste. Anonymkode: 4e62b...b37 Jeg vet! Men når autokorrekten krangler og tastaturet er umulig, så trikser og mikser man, putter på en ekstra bokstav her og det, og dropper å lese over for man poster.. da blir det gjerne så der. Jammen meg flaks for meg at det ikke var en eksamen jeg leverte inn🤯 men takk for rettelsen 😃 Anonymkode: c8c20...681
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #17 Skrevet 30. juli 2019 I disse ferietider hadde jeg meldt meg frivillig til å passe en katt f.ex mot at jeg fikk dusje der katten bor 😀😺 ellers tror jeg de fleste naboer hadde sagt ja om du spør pent. Anonymkode: 1913b...3aa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #18 Skrevet 30. juli 2019 Eller lag en Finn annonse? Er det bare deg, eller en Storfamilie? Anonymkode: 1913b...3aa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #19 Skrevet 30. juli 2019 Da kan jo dra et sted og bade i Oslofjorden. Det er vel ikke så lurt med såpe, men man blir rimelig ren likevel. Håret kan vaskes i kjøkkenvasken, og noe kroppsvask kan gjøres med klut der også. Anonymkode: d6999...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #20 Skrevet 30. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne her, så det er bare å flytte den om det ble feil! Vi pusser opp badet. Pga uforventet hendelser så er det blitt forsinkelser, og vi måtte flytte hjem før det er ferdig. Vi har derfor ikke tilgang til dusj(eller toalett). Sååå, derfor lurer jeg på om det finnes steder i Oslo man kan ta seg en dusj ( med privatlivet inntakt, svømmehall utgår derfor)? Er ikke medlem på noe treningssenter så det utgår også, og jeg er mellom jobber så har ikke tilgang til dusj på jobb. (Men starter snart i ny jobb og det hadde vært veldig fint å fått dusjet før det 😂). Noen som har noen forslag? Anonymkode: c8c20...681 Hva er viktigst, å få dusjet eller å få tatt vare på din sjenerthet over egen kropp? Du er neppe så spesiell at andre av samme kjønn i en offentlig dusj finner å ville se så altfor mye på deg, uten klær, det er bare noe enkelte tror, og derfor dusjer med badedrakten på. Anonymkode: fcea5...618 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå