Susseblass Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Jeg har en kronisk sykdom jeg må ha regelmessig behandling for i utlandet. Har et barn på nærmere 13 mnd, og jeg har vært hjemme med det helt til nå. Vi har flere ganger i løpet av perioden reist til utlandet for at jeg skal få behandling i denne perioden, men nå må jeg en tur nedover igjen før jeg begynner på jobb. Planlegger denne gangen å reise aleine i én uke. Det er så varmt nå, og barnet har blitt mer utålmodig på fly, så samlet sett virker det bedre at hun er hjemme med far og besteforeldre den uka det gjelder. Jeg har ikke sovet borte fra henne før, så gruer meg en del, men er samtidig trygg på at det blir å gå bra da barnet er trygg både med far og besteforeldre. Ammer ikke lenger. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Så lenge babyen er med faren sin, så går det helt fint. Anonymkode: 8c942...038 3
Chantielle Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Det må da gå helt fint. Reis og ta behandlingen din du med god samvittighet
atropos Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Det går fint. Tenk så mange barn som lever med foreldre som pendler. Selv har jeg vokst opp med en far som var borte en uke av gangen på jobb. Det er ikke farlig det er nok verst for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå