AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Har truffet en mann en stund nå, tror vi har begge høy sexlyst. Jeg kunne hatt sex hver dag, flere ganger for dagen. Vi treffes ikke hver dag, men de gangene vi treffes får jeg ikke nok av han! Er så kåt og har lyst på han. Etter en runde er han rimelig fornøyd, men etter ca en halvtime er jeg klar for mer og forteller han dette, vi kysser litt og så har han ereksjon igjen og sier det er vanskelig å motstå, så vi har oss en runde til. Er det bare positivt med ei kvinne som har høy lydt og sier hun er kåt og ikke får nok av mannen, eller er det negativt og slitsomt? Som nevnt, vi treffes 2-4 ganger i uken grunnet jobb, men når vi først treffes vil jeg jo bare ha han inni meg, kjenne kroppen hans mot min. Anonymkode: 2ea41...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Det er nok kult i begynnelsen av et forhold, så blir det slitsomt... En kompis av meg måtte gjøre det slutt med en trivelig dame, fordi hun skulle ha sex hele tiden. Han fikk ikke sove, og ble totalt utslitt. Skulle tro det var et luksusproblem, men i lengden var det lite luksus. Anonymkode: 854b1...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok kult i begynnelsen av et forhold, så blir det slitsomt... En kompis av meg måtte gjøre det slutt med en trivelig dame, fordi hun skulle ha sex hele tiden. Han fikk ikke sove, og ble totalt utslitt. Skulle tro det var et luksusproblem, men i lengden var det lite luksus. Anonymkode: 854b1...6a0 Tipper det var han som måtte gjøre all jobben under sexen. Vanlig problem med egoistiske damer, de vil ha masse sex men sliter ut partneren fordi han må gjøre alt Anonymkode: 651b6...f30 2
Nerine_ Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 Det er jo like individuelt som alt annet her i livet. 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: men når vi først treffes vil jeg jo bare ha han inni meg, kjenne kroppen hans mot min. Men kjære deg da, det finnes jo ikke noe som er deiligere😘 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det bare positivt med ei kvinne som har høy lydt og sier hun er kåt og ikke får nok av mannen, eller er det negativt og slitsomt? Jeg synes det er slitsomt. Vil ha en som matcher meg. Anonymkode: 8ca68...df9
Gjest Fleiben Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har truffet en mann en stund nå, tror vi har begge høy sexlyst. Jeg kunne hatt sex hver dag, flere ganger for dagen. Vi treffes ikke hver dag, men de gangene vi treffes får jeg ikke nok av han! Er så kåt og har lyst på han. Etter en runde er han rimelig fornøyd, men etter ca en halvtime er jeg klar for mer og forteller han dette, vi kysser litt og så har han ereksjon igjen og sier det er vanskelig å motstå, så vi har oss en runde til. Er det bare positivt med ei kvinne som har høy lydt og sier hun er kåt og ikke får nok av mannen, eller er det negativt og slitsomt? Som nevnt, vi treffes 2-4 ganger i uken grunnet jobb, men når vi først treffes vil jeg jo bare ha han inni meg, kjenne kroppen hans mot min. Anonymkode: 2ea41...9c0 For min del kan det overhode ikke bli nok sex, skulle gjerne hatt en partner med like høy sexlyst som deg (og meg), det hadde vært helt rått ☺️💦
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 Helt vanlig i starten. Anonymkode: 199a9...d4c
OPIgirl Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper det var han som måtte gjøre all jobben under sexen. Vanlig problem med egoistiske damer, de vil ha masse sex men sliter ut partneren fordi han må gjøre alt Anonymkode: 651b6...f30 Du tipper det var han som måtte gjøre jobben? Altså, du vet ikke. Alt dumt en skal høre før øra detter av. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå