AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Gikk ned på kjæresten min og der fant jeg masse kukost. Klarer ikke å spise, klarer ikke ta på han eller se på han på samme måte som før. Ville du gjort det slutt? Anonymkode: 862ff...db0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 At man dusjer og har normal hygiene, inkludert bruk av såpe.., burde være allmennkunnskap. Det må gå an å si fra på en fin måte, og hvis det ikke bedrer seg, går du. Dette er så enkelt å gjøre noe med, at gidder han ikke det så betyr du lite for ham. Anonymkode: ec62b...d06 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At man dusjer og har normal hygiene, inkludert bruk av såpe.., burde være allmennkunnskap. Det må gå an å si fra på en fin måte, og hvis det ikke bedrer seg, går du. Dette er så enkelt å gjøre noe med, at gidder han ikke det så betyr du lite for ham. Anonymkode: ec62b...d06 Har sagt ifra en gang før og har ikke lyst å si det igjen. Anonymkode: 862ff...db0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Enda en tråd om dette...? Anonymkode: fe147...b07 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Vel. Jeg ville ikke blitt sammen med noen som ikke har basic hygiene, sånn i utgangspunktet. «Uhell» kan sikkert skje, men hvis dette har hendt før og han ikke har tatt til seg tilbakemelding, ville jeg ikke fortsatt med ham. Hvis han vil ha et sexliv, må han faktisk lære seg å vaske seg. Anonymkode: d97d7...2ab 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Jeg hadde vel ikke gjort det slutt sånn med en gang, men hadde bedt han ta en dusj før vi legger oss, så hadde han kanskje skjønt hintet etterhvert. Eller forsøkt positiv forsterkning, altså at hver gang han dusjer før han legger seg, blir det sex, så kanskje han velger å dusje litt oftere😊 Om det ikke hadde fungert hadde jeg vel forsøkt å si det rett frem. Om han ikke hadde vist villighet til å forbedre hygienen, hadde jeg nok sannsynligvis gått min vei. Anonymkode: bd81a...1e1
Arabella Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vel ikke gjort det slutt sånn med en gang, men hadde bedt han ta en dusj før vi legger oss, så hadde han kanskje skjønt hintet etterhvert. Eller forsøkt positiv forsterkning, altså at hver gang han dusjer før han legger seg, blir det sex, så kanskje han velger å dusje litt oftere😊 Om det ikke hadde fungert hadde jeg vel forsøkt å si det rett frem. Om han ikke hadde vist villighet til å forbedre hygienen, hadde jeg nok sannsynligvis gått min vei. Anonymkode: bd81a...1e1 Hvis mannen tydeligvis aldri rengjør penisen sin, nytter det fint lite å be han ta en dusj. I en manns øyne betyr det ofte å bare la vannet skylle over kroppen, minimal eller ingen bruk av såpe, i hvert fall ikke på penisen. 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 Ja, dessverre. Pikken eller munnen eller hva det nå er som lukter jævlig kan alltids vaskes ren, men minnet av forferdelig kroppslukt kan ikke det og vil gjøre det umulig for meg å fortsette. Jeg er ekstremt sensitiv for dårlig kroppslukt. Det eneste jeg kommer meg over er fersk svette og morgenånde. Anonymkode: fd546...d59
Humanoid Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Æsj æsj æsj...man dusjer og vasker seg ren før sex såfremt man har tilgang til det. Ett og annet spontanknull uten forberedelse går vel ann, men ingenting ekler meg mer enn dårlig hygiene. Jeg hadde aldri klart å leve med/date/ligge med en dame med dårlig hygiene. 4
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 Basic hygiene er en selvfølge hvis jeg skal klare å utveksle kroppsvæsker, ja! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 Vasker alltid rumpa og fitta mi skikkelig før sex. Hvem vil stinke ? Anonymkode: 62ccf...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Jeg er kjempeglad i mannen min, men jeg kan nok aldri bli så glad i noen at jeg nyter sex med en skitten penis. Og jeg kunne nok aldri bli så glad i noen at jeg hadde godtatt manglende sexlyst som følge av dårlig hygiene. Anonymkode: 2a010...0a4 1
stan Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er kukost Anonymkode: 62ccf...a7b Heter egentlig smegma. Ordet er fra gresk betyr egentlig såpe, noe som er litt ironisk. Det er en blanding av døde hudceller og oljer som samler seg under forhuden på penis. Om noe tilsvarende finnes hos kvinner vet jeg ikke.
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk ned på kjæresten min og der fant jeg masse kukost. Klarer ikke å spise, klarer ikke ta på han eller se på han på samme måte som før. Ville du gjort det slutt? Anonymkode: 862ff...db0 Ja.
Mujahedin Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 (endret) Er vel ikke hans skyld at du spiser kukost... Han tror kanskje det ikke er så big deal iom at du faktisk gjør det. Om du liker deg ellers i forholdet og føler det er verdt å være i det foruten kukost problemet så bør du snakke med han om det for å finne ut om det er en spessiel grunn til at det du stadig støtter på de greiene og for all del slutt å spise kukost man må ikke spise alt man blir servert xD Om man dusjer annen hver dag og ut av det blå noen vil suge så kan det hende det er kukost der og slikt. Det er samler seg ganske fort om man er seksuelt aktiv så man må da vaske tissen ekstra etter behov. Endret 30. juli 2019 av Mujahedin
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #17 Skrevet 30. juli 2019 Ja, faktisk. Hygiene er nr 1. Anonymkode: 6e625...b50 1
Goodolddays Skrevet 30. juli 2019 #18 Skrevet 30. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er kukost Anonymkode: 62ccf...a7b Det samme som nakkeost!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #19 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Goodolddays skrev: Det samme som nakkeost! Og ridderost. Anonymkode: 6e625...b50
Goodolddays Skrevet 30. juli 2019 #20 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og ridderost. Anonymkode: 6e625...b50 Gamle Ole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå