Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sandum.PT skrev:

Du, jeg klarte å sikre meg "treningsglad.no" - det må vel være bra? 

Høres bra ut! 😊 

Hvis du skal starte side, så må du publisere noe nytt flere ganger i uka for å få folk inn. Det er mye jobb! 

Anonymkode: 20f08...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var poenget med det da, hvis de ikke skulle bruke den... 

Det kan du si...

AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2019 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Det jeg likte med fitnessbloggen var at det var for begge kjønn, handlet om alt mulig innen trening og at de hadde stor trafikk.  Kvinner har ofte et stort fokus på utseende eller «stuegulvtrening». Nå er jeg ekstremt generaliserende, men som i de fleste situasjoner i livet er det best med en blandet gruppe.

Det er litt rart at den siden bare ble borte uten at det kom et alternativ. Folk er vel fortsatt like mye på nett, så hvor er de?

Vi som var i den harde kjernen under storhetstiden (aktive medlemmer, hadde treff osv) begynte å kommunisere mest utenom forumet. Facebook, Instagram, snapchat og å møtes på ordentlig. Veldig mange var også svært imot doping og sluttet å bruke det etter avsløringene rundt Operasjon Gilde. Så vokste vi og gled fra hverandre, mistet interessen, fant andre treningsplattformer i aktive klubber.. Mange fikk kjæreste, familie.. Og plutselig var forumet dødt. 

Anonymkode: 0484f...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...