Solsikke2 Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 har bestilt meg tur til ayia napa alene. Kom kanskje på at dette kan være skummelt? Noen med erfaringer?
caroprins Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Aya napa er ikke skummel. Men høyt alkoholforbruk, lettkledd og vandre rundt alene kan føre til problemer uansett hvor man er. Bor du inne i sentrum så kan du regne med høyt støynivå grunnet party om kvelden. Bor du noen kilometer utenfor sentrum så er der still og rolig om kveldene. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller hva du ønsker ut av en ferie men hadde jeg reist alene til aya napa så hadde jeg booket meg inn på callisto eller andre hotell oppe ved Sandy bay og rundt der. Og hatt en leilighet med kjøkken slik at jeg kunne lage mat selv om jeg ønsket. Så hadde jeg kost meg på stranden eller ved bassenget med en god bok om dagen eller blitt med på en og annen utflukt. Et besøk i Nicosia er verdt å få med seg. Kanskje tatt meg en tur på en restaurant for middag eller kanskje spist på hotellanlegget. Mange ganger så har de noe underholdning der som man kan se på og. Jeg er eldre og ikke noe party person så jeg hadde holdt meg langt unna partyområdet inne i sentrum om kvelden. Men jeg har vært inne der tidlig kveld sånn rundt halv 11 tiden og sett ungdommen komme ramlende inn. Og jeg har spasert hele veien ca 3 km opp til Callisto . Butikkene er åpne på kvelden og hele strekningne er fyllt med butikker og restauranter . Så bare hold deg unna sentrumskjernen på kvelden. Ikke bli med på noen partybåtutflukt hvis du ikke liker at det blir litt villt. Det kan bli veldig villt. Har snakket med folk som har vært med.. Hold deg langt unna alle former for strippebarer og den slags. Har hørt flere som har hatt veldig ubehagelige opplevelser der og pass på alkoholforbruk . Kypros har masse flott å by på og jeg har brukt mye tid på å bli med på dagsturer arrangert av reiseselskapet . Det kan jeg anbefale. Men kan du bytte sted og ønsket gjennomsnittet roligere omgivelser så er Fig Tree Bay et godt alternativ. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Noen som skal på puleferie 😂 Anonymkode: 297ae...4b9 1
Solsikke2 Skrevet 4. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 10.11, caroprins skrev: Aya napa er ikke skummel. Men høyt alkoholforbruk, lettkledd og vandre rundt alene kan føre til problemer uansett hvor man er. Bor du inne i sentrum så kan du regne med høyt støynivå grunnet party om kvelden. Bor du noen kilometer utenfor sentrum så er der still og rolig om kveldene. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller hva du ønsker ut av en ferie men hadde jeg reist alene til aya napa så hadde jeg booket meg inn på callisto eller andre hotell oppe ved Sandy bay og rundt der. Og hatt en leilighet med kjøkken slik at jeg kunne lage mat selv om jeg ønsket. Så hadde jeg kost meg på stranden eller ved bassenget med en god bok om dagen eller blitt med på en og annen utflukt. Et besøk i Nicosia er verdt å få med seg. Kanskje tatt meg en tur på en restaurant for middag eller kanskje spist på hotellanlegget. Mange ganger så har de noe underholdning der som man kan se på og. Jeg er eldre og ikke noe party person så jeg hadde holdt meg langt unna partyområdet inne i sentrum om kvelden. Men jeg har vært inne der tidlig kveld sånn rundt halv 11 tiden og sett ungdommen komme ramlende inn. Og jeg har spasert hele veien ca 3 km opp til Callisto . Butikkene er åpne på kvelden og hele strekningne er fyllt med butikker og restauranter . Så bare hold deg unna sentrumskjernen på kvelden. Ikke bli med på noen partybåtutflukt hvis du ikke liker at det blir litt villt. Det kan bli veldig villt. Har snakket med folk som har vært med.. Hold deg langt unna alle former for strippebarer og den slags. Har hørt flere som har hatt veldig ubehagelige opplevelser der og pass på alkoholforbruk . Kypros har masse flott å by på og jeg har brukt mye tid på å bli med på dagsturer arrangert av reiseselskapet . Det kan jeg anbefale. Men kan du bytte sted og ønsket gjennomsnittet roligere omgivelser så er Fig Tree Bay et godt alternativ. Tusen, tusen tusen takk for ett veldig godt svar og mange gode tips og råd ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 Ayia napa er ikke skummelt. Men vær forberedt på at musa di blir fritt vilt der om du drar ut på byen på kveldstid. Anonymkode: a468c...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå