AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Noen som har erfaring med å ta opp igjen fag her? Jeg mangler matte for å oppnå studiekompetanse. Jeg er desverre elendig i matte, så jeg tror ikke nettstudier er noe for meg...tror jeg lærer mere av å fysisk møte opp i klasserommet. Dette er virkelig ett stort steg å ta for meg, da det er matematikk som har gjort det vanskelig for meg å komme videre. Sonans Hamar er den aktuelle skolen for meg. Anonymkode: 0320b...bc6
Zionnas Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Har tatt opp flere fag på sonans inkludert matte. Veldig flinke lærere på sonans her i Oslo hvertfall! Så lenge du er inneforstått med at det er mye jobb og kan til tider være frustrerende å går det nok fint. Har slitt med matte i alle år men klarte hvertfall å få stå karakter og det var det viktigste for meg! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Veldig fornøyd med Sonans i Drammen og realfagslærerne der. Gikk fra stryk til 4 i både 1P og 2P og kan også nevne at jeg gikk fra 2 til 6 i naturfag med samme lærer. Disse fagene var gull verdt å ta i klasserommet, men de andre fagene som er mer lese-fag kunne jeg fint klart meg uten både nettundervisning og klasseromsundervisning. Om du skulle vurdere nettundervisning anbefaler jeg Ask. Det er veldig mye rimeligere og minst like bra. Anonymkode: c5bd7...da9
origin Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 On 7/31/2019 at 3:23 AM, AnonymBruker said: Veldig fornøyd med Sonans i Drammen og realfagslærerne der. Gikk fra stryk til 4 i både 1P og 2P og kan også nevne at jeg gikk fra 2 til 6 i naturfag med samme lærer. Disse fagene var gull verdt å ta i klasserommet, men de andre fagene som er mer lese-fag kunne jeg fint klart meg uten både nettundervisning og klasseromsundervisning. Om du skulle vurdere nettundervisning anbefaler jeg Ask. Det er veldig mye rimeligere og minst like bra. Anonymkode: c5bd7...da9 Hva er ASK?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 På 30.7.2019 den 4.25, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å ta opp igjen fag her? Jeg mangler matte for å oppnå studiekompetanse. Jeg er desverre elendig i matte, så jeg tror ikke nettstudier er noe for meg...tror jeg lærer mere av å fysisk møte opp i klasserommet. Dette er virkelig ett stort steg å ta for meg, da det er matematikk som har gjort det vanskelig for meg å komme videre. Sonans Hamar er den aktuelle skolen for meg. Anonymkode: 0320b...bc6 Anbefaler IKKE sonans overhode!!! Velg en annen skole om du kan! Mange i klassen, svært dårlig kundebehandling og lite personlig oppfølging. Anonymkode: 375af...d5b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 Har tatt opp fag gjennom dem! Ikke matte men mange andre fag og fikk forbedret karakteren. Vil nok si at lærerne der er mye mer motiverte for å lære bort, men kan ha noe med at de som betaler for å gå der også er motiverte. Anonymkode: 2b5c1...43c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 Bare gode erfaringer med Sonans. De legger opp til et løp der det er lettere å lykkes, forutsatt at man skjønner at man må stå for innsatsen selv. Anonymkode: 7e463...544 1
Anonymecath Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 (endret) .. Endret 10. juni 2020 av Anonymecath
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #9 Skrevet 10. juni 2020 Gir en kommentar her, i tilfelle folk lurer på å ta opp fag. Sonans nettstudier i både 1P-Y, 1P, 2P-Y og 2P har utrolig flinke lærere. Jeg tok selv 1P-Y hos Sonans dette semesteret her, og jeg angrer ikke overhodet selv om eksamen for min del gikk dårlig. Det handlet ikke om at læreren ikke hjalp til eller noe sånt, det handlet mest om at jeg slet med tidspress, stress og gjorde en del slurvefeil som jeg gjorde meg oppmerksom etter eksamen. Men jeg fikk ganske mye hjelp på chatten til Sonans på læringsplattformen Alf, og han læreren svarte meg på alle spørsmålene jeg stilte. Han tilbød seg også å vise videoklipp av det, noe i likhet med Skype. De hadde også en del webinarer, og man kan se de om igjen senere på et annet tidspunkt. Det var to forskjellige lærere som hadde webinarene, de delte opp. Lærerne, Annette og Hallvard er utrolig flinke! Anbefales på det sterkeste for å si det sånn! De delte opp webinarene, ettersom at mye er likt 1P, som jeg tror Annette har. Har ikke ord på hvor flinke de faktisk er! Nå vet ikke jeg hvordan Annette er i forhold til chat og tilbakemeldinger, ettersom at jeg ikke hadde 1P, men 1P-Y. Men utifra webinarer og sånn er hun veldig flink. Hun forklarer nøye, faktisk mer nøye enn Hallvard på noen punkter, som for andre kan virke litt slitsomt pga at de kan tingene fra før. Anonymkode: 4d882...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå