Gå til innhold

Hva faen er greia hans ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler han leker med meg, først så sender han en snap hvor han skriver «vil ha deg» vi avtaler å møtes også sender vi bilder til hverandre... venter og venter.. sender han en mld også skriver han ble dårlig.. vi kan møtes en annen dag. 

Har sendt han mange mld før om å møtes, men han virka så kald.. sender meg masse dick pics av og til som jeg egt hater, men liker han så godt. 

Han mener jeg burde være med crazy i senga? Wtf... 

hva problemet hans? 

Anonymkode: 4078b...0a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en med lav selvtillit som kvier seg på å prestere...

Anonymkode: 56c38...270

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex. Og that's it. 

Anonymkode: b275e...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han vil ha sex. Og that's it. 

Anonymkode: b275e...606

Føler det samme og har skjønt det, men gidde å kontakte meg hvis han ikke vil møte meg liksom

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, han sendte den snap'en til flere enn deg, og noen andre var først ute med å svare.

Så kunne han velge mellom dere som svarte, og det var ikke deg han valgte.

Easy peasy.

Anonymkode: dfaf9...c6f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, han sendte den snap'en til flere enn deg, og noen andre var først ute med å svare.

Så kunne han velge mellom dere som svarte, og det var ikke deg han valgte.

Easy peasy.

Sad 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler han leker med meg, først så sender han en snap hvor han skriver «vil ha deg» vi avtaler å møtes også sender vi bilder til hverandre... venter og venter.. sender han en mld også skriver han ble dårlig.. vi kan møtes en annen dag. 

Har sendt han mange mld før om å møtes, men han virka så kald.. sender meg masse dick pics av og til som jeg egt hater, men liker han så godt. 

hva problemet hans? 

Har dere hatt sex, siden han sier at du burde vært mer crazy i senga?

Og, disse bildene, har han sendt deg de på snap...?

Hvis han sender "deg" bilder på snap så er de ikke til DEG, du er bare en av de på listen av de han sender til...

Så ser han hvem som svarer og hvem som gir best respons, så velger han deretter...

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt sex, siden han sier at du burde vært mer crazy i senga?

Og, disse bildene, har han sendt deg de på snap...?

Hvis han sender "deg" bilder på snap så er de ikke til DEG, du er bare en av de på listen av de han sender til...

Så ser han hvem som svarer og hvem som gir best respons, så velger han deretter...

Ja, han sendte på snap... også sendte jeg et bilde uten svar fordi jeg var ikke sikker på at det var til meg også sendte han der etter noe mer.. husker ikke helt, uansett han bare skrev han ble dårlig. Er så lei av han 

AnonymBruker
Skrevet

Blir så klart lei meg, men har tenkt at jeg ikke gidder sånne menn lenger 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva problemet hans? 

Problemet er deg og andre damer som lar menn få holde på på bare sine premisser, ser du ikke det?

Hvorfor har du fortsatt kontakt med denne fyren når han gir så f... i dine følelser med å droppe avtalen sånn? Hvorfor sitter du og tar imot flere sånne type intim mld fra han??????????

Skaff deg selvrespekt, du og maaange andre damer her inne!!!

Jeg hadde aldri hatt noen som helst kontakt hvis en mann var i nærheten av å behandle meg sånn som du antydet her ts! Hdde blokket han, men han hadde aldri fått være intimn med meg heller.

Både du og flere damer her, mår forvente mer av en mann! Ikke gi og gi og gi, med slappe, knappe noe som helst tilbake. Du bestemmer din verdi ts, og den oppførselen du beskriver at du har ovenfor han, er lav verdi. Jobb med deg selv, for da vil du aldri se mer på sånne typer menn som behandler seg som luft!

Nå kutter du denne mannen ut, ok? Slett han fra alt, så begynner du å ta vare på deg selv.

Hilsen hunkjønn. 

Anonymkode: 2ec81...bee

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er deg og andre damer som lar menn få holde på på bare sine premisser, ser du ikke det?

Hvorfor har du fortsatt kontakt med denne fyren når han gir så f... i dine følelser med å droppe avtalen sånn? Hvorfor sitter du og tar imot flere sånne type intim mld fra han??????????

Jeg hadde aldri hatt noen som helst kontakt hvis en mann var i nærheten av å behandle meg sånn som du antydet her ts! Hdde blokket han, men han hadde aldri fått være intimn med meg heller.

Både du og flere damer her, mår forvente mer av en mann! Ikke gi og gi og gi, med slappe, knappe noe som helst tilbake. Du bestemmer din verdi ts, og den oppførselen du beskriver at du har ovenfor han, er lav verdi. Jobb med deg selv, for da vil du aldri se mer på sånne typer menn som behandler seg som luft!

Nå kutter du denne mannen ut, ok? Slett han fra alt, så begynner du å ta vare på deg selv.

Hilsen hunkjønn. 

Takk for å så ærlig svar, skal slette han også begynne på nytt. Er så lei av å bli dårlig behandlet av menn... 

• Liker 6
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvordan dårlig ble han da? "Migrene"?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, MadameDeRosa said:

Hvordan dårlig ble han da? "Migrene"?

Sånn "jeg fikk et bedre tilbud enn deg"-dårlig......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trondheim?

Anonymkode: 60ec0...195

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for å så ærlig svar, skal slette han også begynne på nytt. Er så lei av å bli dårlig behandlet av menn... 

Problemet er at både du og mange andre damer klager på at dere blir "dårlig behandlet av menn", men dere ser ikke selv hva dere godtar? Det er også endel av dynamikken, for et "forhold" går alltid TO veier. Så nå har du lært at når du selv ikke har noen krav, når du selv er tilgjengelig nærmest 24/7 på en manns premisser, så vil han tenke at "jaja, det er jo ikke så farlig med henne, hun  er der uansett hva jeg gjør"...sånn blir en person uten personlige grenser oppfattet. Derfor er det så viktig å ha personlige grenser!

Og nå er det opp med haka, nå har du en fin anledning til å begynne på nytt. Skriv dagbok, skriv fine ting til deg selv hver dag. Og  slett tlfnr, sosiale medier med denne fyren så han ikke får tak i deg når det passer han. Vis at du mener det du sier denne gangen, både for din egen del og andres. Vis at du vil forandre deg. Nå skal du behandle deg selv med respekt, da vil menn også behandle deg med respekt. Og hvis en mann ikke gjør det, går du myyye tidligere enn du gjorde med denne fyren! Da prioriterer du deg selv først, dine følelser først, alltid. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er at både du og mange andre damer klager på at dere blir "dårlig behandlet av menn", men dere ser ikke selv hva dere godtar? Det er også endel av dynamikken, for et "forhold" går alltid TO veier. Så nå har du lært at når du selv ikke har noen krav, når du selv er tilgjengelig nærmest 24/7 på en manns premisser, så vil han tenke at "jaja, det er jo ikke så farlig med henne, hun  er der uansett hva jeg gjør"...sånn blir en person uten personlige grenser oppfattet. Derfor er det så viktig å ha personlige grenser!

Og nå er det opp med haka, nå har du en fin anledning til å begynne på nytt. Skriv dagbok, skriv fine ting til deg selv hver dag. Og  slett tlfnr, sosiale medier med denne fyren så han ikke får tak i deg når det passer han. Vis at du mener det du sier denne gangen, både for din egen del og andres. Vis at du vil forandre deg. Nå skal du behandle deg selv med respekt, da vil menn også behandle deg med respekt. Og hvis en mann ikke gjør det, går du myyye tidligere enn du gjorde med denne fyren! Da prioriterer du deg selv først, dine følelser først, alltid. 

Skulle ønske jeg kunne vært like tøff i trynet med min FF over 6 ( 🙈 ) år...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg kunne vært like tøff i trynet med min FF over 6 ( 🙈 ) år...

Det er aldri for seint å forandre seg! Begynn imorgen❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig narsissist, les deg opp.

Det du beskriver er ABUSE.

slett, null kontakt, løp,les deg opp, skaff deg tydelige og klare grenser, jobb med deg selv, aldri aldri godta  noe som ikke er normalt. de bare spiller, ser på folk som objekter. 

Les deg opp: the circle of abuse / youtube

Anonymkode: 95010...00c

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen hunkjønn. 

Enig i det du skriver. Meen... Mange av disse damene som føler seg avvist og brukt av menn går etter disse playerne som bare er ute etter å knulle masse jenter og har en haug på listen å velge mellom. Problemet er at mange jenter/damer går etter sånne menn. Det ser jeg igjen og igjen. Har veninner som går på samme smellen gang etter gang. Badboys er ikke noe å sattse på. Du klarer ikke å endre enn sånn mann. Når skal dere jenter skjønne dette?? Velg heller en som er snill og grei og har bra verdier. Men de er vel ikke spennende nok, så da får dere heller bare fortsette å bli brukt.:bond:

Anonymkode: 3873d...379

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg når han runker (skriver seksuelt, pilkebilder etc),

men når han har cummet, er du uinteressant 🙂

Anonymkode: b9c2f...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...