Gå til innhold

Vanlig å spise hele denne isen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skyr_is_salt_karamell_g4kjnd2fsp

Spiste denne alene nå, rundt 300 gram bare og 15 gram sukker. Helt fettfri og. Tonn av proteiner som jeg trenger iom at jeg trener. Men er det mye å spise hele denne alene?

Anonymkode: eddcf...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke 300g er mye, det klarer jeg lett! Men, hvis det er proteiner du er ute etter finnes det åpenbart mye annet og velge i. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Jeg syns ikke 300g er mye, det klarer jeg lett! Men, hvis det er proteiner du er ute etter finnes det åpenbart mye annet og velge i. 

300 gram proteiner i en slik boks som bare har 300 kcal og, og smaker ufattelig godt. Lite annet som slår det. Jeg spiser selvsagt kylling og alt det der.

Skrevet

Jeg hadde klart å spise en hel sånn boks uten problem alene. 😄

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

300 gram proteiner i en slik boks som bare har 300 kcal og, og smaker ufattelig godt. Lite annet som slår det. Jeg spiser selvsagt kylling og alt det der.

300 gram proteiner stemmer nok ikke 😊

• Liker 15
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13g proteiner per 100g is. Cottage cheese har like mye, og færre kalorier. 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Skrevet
13 timer siden, Nerine_ skrev:

13g proteiner per 100g is. Cottage cheese har like mye, og færre kalorier. 

Cottage Cheese har og mer fett og salt enn den isen. Usikker på hvem som er sunnest av de to.

Skrevet
25 minutter siden, iskremm skrev:

Cottage Cheese har og mer fett og salt enn den isen. Usikker på hvem som er sunnest av de to.

Mager cottage cheese da. 

Skrevet

Ja, det er helt vanlig å spise hele denne isen! Truuur eg...  Og hvis det ikke er så vanlig som jeg tror så kommer jeg uansett til å fortsette og gjøre det :nigo: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Normalt

Anonymkode: 21256...bd4

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

skyr_is_salt_karamell_g4kjnd2fsp

Spiste denne alene nå, rundt 300 gram bare og 15 gram sukker. Helt fettfri og. Tonn av proteiner som jeg trenger iom at jeg trener. Men er det mye å spise hele denne alene?

Siden du trener så trenger du denne isen. Spis hele du så du er sikker på å få i deg nok proteiner.

Anonymkode: d5cd4...294

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, det er nok ikke mer enn 39 gram protein i boksen. Når det er sagt skulle jeg nok klart den alene, men jeg syns ikke den er så god. Kjenner godt at det ikke er vanlig is. Da foretrekker jeg heller å spise proteinene mine fra noe som er litt mer næringsrikt, og spise ekte is som kos en gang i blant. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, iskremm said:

Fett er ikke usunt. 

Anonymkode: c86dc...cb8

• Liker 4
Skrevet

Nyt fra Hennig-Olsen er noe bedre på smak og også her er det heeelt normalt å spise en hel boks. Hva skal man med et par desiliter is i fryseren liksom? Det er jo alt for lite til å tilfredsstille noe som helst og spesielt ikke skikkelig lyst på is ;)

Nyt is.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker is over nesten alt på jord, så dey hadde jeg lett greidd. Tror jeg greier ca.1 liter. Kanskje litt mindre. Nå fikk jeg lyst på is!!!

Anonymkode: 9a5e9...0f1

Skrevet
1 minutt siden, Leo skrev:

Nyt fra Hennig-Olsen er noe bedre på smak og også her er det heeelt normalt å spise en hel boks. Hva skal man med et par desiliter is i fryseren liksom? Det er jo alt for lite til å tilfredsstille noe som helst og spesielt ikke skikkelig lyst på is ;)

Nyt is.jpg

De der synes jeg smaker helt forferdelig! Prøvd to smaker, fikk de bare ned når jeg dynka de i sjokoladesaus 😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rørleggerfrue skrev:

De der synes jeg smaker helt forferdelig! Prøvd to smaker, fikk de bare ned når jeg dynka de i sjokoladesaus 😂

Det er smak og behag selvfølgelig. Min favoritt er nok den med peanøtt/karamell. Litt (Som i 5 - 6 nøtter) hakkede peanøtter på toppen gir det lille ekstra. Sjokoladevarianten kler en liten "dærsj" av Lerøy sitt nye 80% kirsebærsyltetøy. Sistnevnte inneholder (også) kunstig søtning, men det er faktisk det beste kirsebærsyltetøyet kjøpt i butikk jeg har smakt noensinne. 

Gjest Peanut
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Sånn? :nigo:giphy.gif

(Personlig er jeg gal etter is, og gir beng i karbohydrater og alt sånt så lenge det ikke er med nøtter ( :cry3:). En 12-pakning Sandwich går ned på 1,5 dag :sikle: )

Endret av Peanut
Skrevet
9 minutter siden, Peanut skrev:

Sånn? :nigo:giphy.gif

(Personlig er jeg gal etter is, og gir beng i karbohydrater og alt sånt så lenge det ikke er med nøtter ( :cry3:). En 12-pakning Sandwich går ned på 1,5 dag :sikle: )

Ja, noe sånt noe 😂😂

Skrevet
16 hours ago, Verina said:

Jeg hadde klart å spise en hel sånn boks uten problem alene. 😄

Jeg syns den smakte så vondt at jeg knapt klarte 2 teskjeer. :ler: Men sånn mengdemessig så er det absolutt ikke avsindige mengder, snarere enn helt passe porsjon.

Dessverre likte jeg ikke NYT-isen fra Hennig-Olsen heller, så jeg får fortsette å spise vanlig is i mindre mengder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...