Gå til innhold

Har du sugd deg ut av problemer noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett dokumentaren på netflix om Fyre Island-festivalen? En av arrangørene, en homofil mann, fikk beskjed om å suge tolldirektøren for å få frigitt varer som de ikke hadde penger til å betale toll for. Og han var klar til å gjøre det.

Begynte å lure på hvor vanlig det er å suge seg ut av problemer eller ubehagligheter. Både privat og i jobbsammenheng.

Har du gjort det noen gang? Eller kan du tenke deg å gjøre det dersom situasjonen krevde det?

Anonymkode: bbc3e...735

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 54ad4...010

• Liker 3
Skrevet

Nei 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et problem; jeg var svært tørst. Heldigvis hadde jeg en pakke juice i sekken, du vet, en sånn liten en med sugerør klistert på siden.

Jeg puttet sugerøret oppi boksen, sugde, og vips var tørsteproblemet løst.

jeg gjør det gjerne igjen dersom situasjonen skulle kreve det. Juice er godt.

Anonymkode: 56e15...3ac

• Liker 23
Gjest Krampus
Skrevet

Har sugd meg ut av en voldtekt. Det er det. Hadde gjort det igjen. 

Skrevet
5 minutter siden, batcat skrev:

Har sugd meg ut av en voldtekt. Det er det. Hadde gjort det igjen. 

Trist at du måtte oppleve det. 

Neste gang biter du av kølla slik at han aldri mere kan ødelegge ei dame. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sugd meg ut av en del krangler med kjæresten. 

Etter hvert som krangelene har eskalert har jeg sugd han, og vips problem borte. :fnise:

Anonymkode: 23a8d...c97

• Liker 7
Gjest Krampus
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Trist at du måtte oppleve det. 

Neste gang biter du av kølla slik at han aldri mere kan ødelegge ei dame. 

❤️

Gjest bloody
Skrevet (endret)

Nei hver gang jeg suger så får jeg mer problemer.

Suger på å betale regning i tid, får inkasso. Suger på å sove, mister jobben. Suger på å lese kjerringas tanker, mister dama.

Endret av bloody
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte det, i stedet for å bli voldtatt. Var tvang uansett, men bedre enn å bli penetrert ved tvang.

Anonymkode: ae5dd...ce5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja med eksen. Han var ikke snill og tvang meg til å gjøre det, altså holdt meg med makt fysisk. Jeg gjorde det fordi jeg var redd for å få juling rett og slett. 

Anonymkode: f176b...4e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sugd meg ut av en del krangler med kjæresten. 

Etter hvert som krangelene har eskalert har jeg sugd han, og vips problem borte. :fnise:

Anonymkode: 23a8d...c97

Gid det hadde funka her! Men min vil ikke bli sugd han 😨😫 Vil ikke ha sex overhodet. Så.. 

Anonymkode: 33971...f5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har det enkelt slik. Kvinner kan bare suge seg til høyere lønn. Vi menn, derimot, må arbeide og slite for å oppnå noe. Eller som ei skriver her, bare til å suge en kjæreste så er krangelen over. Så får hun penger til nye sko eller ny veske, eller hva hun enn vil ha.

Anonymkode: ff005...4f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Har du sugd deg ut av problemer noen gang?"

Nei. Jeg ble stukket av et forferdelig insekt en gang, og jeg ble rådet til å suge ut giften fra stikket. MEN det gjorde jeg altså IKKE. I ettertid fant jeg ut at  jeg valgte rett. Det er IKKE anbefalt å suge ut  gift etter insektsbitt, for da får man jo giften i magen!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 32a8a...137

• Liker 4
Gjest #Rasshøl
Skrevet
6 timer siden, bloody skrev:

Nei hver gang jeg suger så får jeg mer problemer.

Suger på å betale regning i tid, får inkasso. Suger på å sove, mister jobben. Suger på å lese kjerringas tanker, mister dama.

Hvis du er i et forhold med en kvinne som forventer at du er tankeleser, har dere et kommunikasjonsproblem. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg ble stukket av et forferdelig insekt en gang, og jeg ble rådet til å suge ut giften fra stikket. MEN det gjorde jeg altså IKKE. I ettertid fant jeg ut at  jeg valgte rett. Det er IKKE anbefalt å suge ut  gift etter insektsbitt, for da får man jo giften i magen!!!!!!!!!!!!!!!

Man får ikke giften i magen, hvis man spytter det ut. 

Jeg så en dokumentar for noen år siden, om en som ble bitt av en slange. Og en lege som tilfeldigvis var med på turen, sugde ut giften og det reddet visstnok mannen som ble bitt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, #Rasshøl skrev:

Man får ikke giften i magen, hvis man spytter det ut. 

Jeg så en dokumentar for noen år siden, om en som ble bitt av en slange. Og en lege som tilfeldigvis var med på turen, sugde ut giften og det reddet visstnok mannen som ble bitt.

Å? Takk for opplysninger! :) 

Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du gjort det noen gang? Eller kan du tenke deg å gjøre det dersom situasjonen krevde det?

Anonymkode: bbc3e...735

Nei, aldri! Selvsagt ikke, jeg har mer selvrespekt enn som så. 

Men...

Jeg har lest titalls biografier, hvor det er mange fortellinger om hvor mange kvinner som suger hvem som helst for å for eksempel;  komme backstage, bli invitert på fest, for dop, for penger, for å møte kjendiser, for 15 minutters berømmelse osv. Jeg forstår meg ikke på slike personer, jeg ville som sagt ikke gjort det. 

Endret av #Rasshøl
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt riktig. Giften går først og fremst inn i slimhinnene i munnen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er IKKE anbefalt å suge ut  gift etter insektsbitt, for da får man jo giften i magen!!!!!!!!!!!!!!!

Man skal spytte den ut.

Anonymkode: 416d8...794

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...