Hr. Aktiv Skrevet 29. juli 2019 #21 Skrevet 29. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det folk som slår opp grunnet dette?? Anonymkode: 6534c...57a Jepp hvis den personlige hygienen har vært tema før og den fortsetter i den dårlige veien sammen med veldig intim omgang så har ikke personen lært og ønsker med heller ikke å lære. Griser orker jeg ikke. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ble veldig såret sist gang jeg sa ifra til han, så så for meg det scenarioet og sa derfor ingenting. Angrer jo på det nå. Men nå er det sagt og jeg fatter ikke at en voksen mann ikke kan ta seg av noe så basic som hygiene. Anonymkode: 6534c...57a Veldig såret? Da hadde jeg gjort alt jeg kunne for å fått fikset problemet og forsikret meg at den var skikkelig ren før neste gang.
Mujahedin Skrevet 29. juli 2019 #22 Skrevet 29. juli 2019 (endret) Du har absolutt ingen plikt til å igjennomføre det, du kan også bare ta litt toalettpapir og ta det vekk selv. Det er noe av det ekleste og illeluktende jeg vet om. Om jeg skulle velge mellom å spise bæsj eller min egen kukost så hadde jeg seriøst vurdert bæsjen. Det er utrolig hvor langt du er villig til å gå for å gjøre godt for han, det er veldig bra men det var for mye av det gode her imo. Endret 29. juli 2019 av Mujahedin 1
Cinnamondiva Skrevet 29. juli 2019 #23 Skrevet 29. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en medisinsk tilstand kanskje? Han sier at han vasker seg men skjønner ikke hvor både lukten og kukost kommer fra? Anonymkode: 6534c...57a Jo det kan være en medisinsk tilstand om det gjentar seg veldig ofte. Tror han bør gå til en lege eller urolog og få det sjekket ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå