AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Har tatt det opp med han før, at han må gjøre noe eller vaske seg annerledes siden det lukter veldig vondt der nede. Har tatt en lang pause i bj, og nå først da jeg var klar for å gå ned på han igjen, så var det ikke bare den vonde lukta, men også kukost! Jeg ville ikke si noe fordi jeg vil ikke at han skal bli så såret som han ble sist jeg nevnte lukten, så jeg bare gjennomførte... Nå er jeg kjempesur, og har lyst å si det til han men vet det kommer til å bli dårlig stemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6534c...57a
Cinnamondiva Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Åh æsj så ekkelt. Du må nesten si det på en veldig fin og høflig måte at han må vaske bort kukosten. Si at du svelget kukost. Du kan si det er veldig uhygienisk med kukost.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, Cinnamondiva skrev: Åh æsj så ekkelt. Du må nesten si det på en veldig fin og høflig måte at han må vaske bort kukosten. Si at du svelget kukost. Du kan si det er veldig uhygienisk med kukost. Tror ikke at jeg klarer å si det uten å være sur. Jeg pleier alltid å vaske meg dør han går ned på meg. Anonymkode: 6534c...57a
Cinnamondiva Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Vel du kan sikkert si det til han at du ble litt sur pga det. Er jo ganske ekkelt med kuk ost da. Tror han sikkert forstår det ellers så kan dere dusje sammens først og så kan du vaske han nedentil
FantasDick Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Si at du svelget kukost. Du må jo bare prøve å si det til han, i en ikke-seksuell setting, at du ville foretrekke at han hadde bedre hygiene. Don't care om han blir såret (wtf), du har jo sagt det til han tidligere også?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Du får bare si det som det er, og ikke bry deg om han blir såret. Du skal ikke være nødt til å svelge kukost fordi han er så frynsete i nervene at han ikke engang takler en høflig henstilling om å vaske utstyret før bruk. Anonymkode: 1328f...caa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 du er sammen med en ekkel gris Anonymkode: 45eb2...207
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 Ingen som ser sammenhengen mellom trådene her - Kukost, Sopp, luktet råtten fisk av pikken osv. Tydligvis en som liker dette.........ja så skrudd er det mulig å bli. Anonymkode: 69ffb...83e 1
Hr. Aktiv Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Hvis folk ikke er i stand til å fikse den personlige hygienen og spesielt når det har vært tema før hadde jeg tatt hatten min å dratt. Damer i min verden får ikke røre min før den er relativt nyvasket. Hvorfor i all verden fullførte du? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 Jeg ville ikke se, men klarte ikke å la være 😂😂😂😂😂😂😂 Klar melding kjære deg... eneste medisinen på dette, eller vask han selv Jeg dør!!! Anonymkode: 9a615...d5f 1
Kennyboy Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 Tru kanskje du må minne han på at han må dra hetta helt tilbake når han vasker den...🤮🤮
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 Er det en medisinsk tilstand kanskje? Han sier at han vasker seg men skjønner ikke hvor både lukten og kukost kommer fra? 22 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Vel du kan sikkert si det til han at du ble litt sur pga det. Er jo ganske ekkelt med kuk ost da. Tror han sikkert forstår det ellers så kan dere dusje sammens først og så kan du vaske han Anonymkode: 6534c...57a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis folk ikke er i stand til å fikse den personlige hygienen og spesielt når det har vært tema før hadde jeg tatt hatten min å dratt. Damer i min verden får ikke røre min før den er relativt nyvasket. Hvorfor i all verden fullførte du? Jeg føler det samme, synes det er så hinsides turnoff og jeg har sagt ifra før. Føler det er respektløst og da holder vi ikke samme hygieniske standard. Du lar ikke dama di suge pikken din hvis du fortsatt har kukost der. Anonymkode: 6534c...57a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 Gjort det samme, bare at hun var dame og hadde egen "ost". Så det etter at lyset ble skrudd på, ja... Anonymkode: d53cd...f25
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #17 Skrevet 29. juli 2019 Finnes det folk som slår opp grunnet dette?? Anonymkode: 6534c...57a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #18 Skrevet 29. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke se, men klarte ikke å la være 😂😂😂😂😂😂😂 Klar melding kjære deg... eneste medisinen på dette, eller vask han selv Jeg dør!!! Anonymkode: 9a615...d5f For å være ærlig med deg så vet jeg ikke engang om jeg klarer å fortsette å være kjæresten hans. Anonymkode: 6534c...57a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #19 Skrevet 29. juli 2019 23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis folk ikke er i stand til å fikse den personlige hygienen og spesielt når det har vært tema før hadde jeg tatt hatten min å dratt. Damer i min verden får ikke røre min før den er relativt nyvasket. Hvorfor i all verden fullførte du? Han ble veldig såret sist gang jeg sa ifra til han, så så for meg det scenarioet og sa derfor ingenting. Angrer jo på det nå. Men nå er det sagt og jeg fatter ikke at en voksen mann ikke kan ta seg av noe så basic som hygiene. Anonymkode: 6534c...57a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #20 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å være ærlig med deg så vet jeg ikke engang om jeg klarer å fortsette å være kjæresten hans. Anonymkode: 6534c...57a Da må du si: Vask deg, det er snakk om enkel hygiene, når man er kjærester/par/gift eller hva enn det er så må man vise litt respekt, spesielt med slike ting. Eller så dumper du han Anonymkode: d53cd...f25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå