Gjest sissa Skrevet 9. mai 2005 #1 Skrevet 9. mai 2005 Hei er det noen som kan hjelpe meg! Hva koster angrepiller? Det er litt flaut å gå på apoteket å kjøpe dem , men enda flauere vist jeg ikke har nok penger! Hadde et lite" Uhell" i kveld! Jeg var fedig med mensturasjonen på torsdag; da er det vel ikke så stor fare for å bli gravid???
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #2 Skrevet 9. mai 2005 Om det er fare på færde eller ei kommer an på når mensen STARTET, ikke når den sluttet
Innocent Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Hvis du blar litt lenger ned saa ser du en topic som heter hjelp meg!! der har jeg skrevet alt du trenger aa vite om angrepiller.Lykke til!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 Om du har "normale" sykluser kan det ha gått bra, men du er mildt sagt i et grenseland. Får du eggløsning nå på fredag som kommer, kan du teoretisk bli gravid. Hvor sannsynlig det er at eggløsningen kommer da er klin umulig å si når du ikke har kjennskap til din egen syklus. Kort sagt, angrepille er endel hakk "bedre" enn abort, men sjansen for at du har blitt gravid er ikke av de største. Lykke til og håper det går bra for alle involverte her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå