bompi Skrevet 31. august 2002 #1 Del Skrevet 31. august 2002 Må man ha outlook åpnet for at det skal sjekke mail? Eller kan man velge å ha det gående i bakgrunnen osv, og sette det til å sjekke mail hvert 5 minutt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppsi Skrevet 31. august 2002 #2 Del Skrevet 31. august 2002 Man må ha det åpnet for at Outlook sjekker etter nye mail. Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. august 2002 #3 Del Skrevet 31. august 2002 Hei! Du må ha det åpnet ja, men jeg pleier å minimere siden (outlook), slik at den ligger som en knapp nederst. Da jobber den i bakgrunnen, og du kan selv velge hvor ofte den skal se etter mail. Om du ikke har mailen åpen laster den ned eventuelle mail straks du åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0w Skrevet 2. september 2002 #4 Del Skrevet 2. september 2002 Ellers kan du jo alltids benytte deg av et lite program som sjekker mailen for deg, og gir deg en diskrét beskjed når du har mottatt mail. Så slipper du å ha selve Outlook liggende og ta plass på oppgavelinja. Her finner du en del gratis programvare som du kan bruke sammen med Outlook: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...mail&tg=dl-2001 -Me0w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2002 Lenge siden denne tråden ble startet, men jeg gav egentlig opp å prøve med outlook Men,nå vil jeg prøve igjen, så jeg lurte på om det er noen som har prøvd noen av disse mail-sjekker programmene, og har noen å anbefale? Var så utrolig mange av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. november 2002 #6 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg bruker IncrediMail Xe istedenfor Outlook. Mye bedre, pluss at det faktisk kan være smart å bruke noe annet enn outlook av sikkerhetsmessige hensyn! IncrediMail har jeg satt opp blandt servicene som automatisk blir startet når du logger deg inn på maskina. (mulig du kan gjøre det med outlook også da......) Dvs den sjekker mail hvert minutt når maskina er på, uavhengig om jeg har åpnet programmet eller ikke. For å få melding om at du har ny mail er det masse forskjellige valg, feks en hund som kommer med et brev, and osv, du kan også sette opp forskjellige figurer/lyder etter hvem du mottar mail fra! Det er ganske kuli as! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 1. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 1. november 2002 jeg har brukt incredimail lenge nå... men dette er jo et program som koster om du vil ha fullversjon. har funnet ut at det ser lite seriøst ut å sende mail til folk, der det henger ved en sånn reklamedings på slutten... derfor går jeg nå over til outlook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 1. november 2002 #8 Del Skrevet 1. november 2002 Du kan finne crack til incredimail ved et enkelt søk på google hvis du er interessert i det..... Da slipper du at dette reklamegreiene kommer med nederst i mailen... vilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 1. november 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 1. november 2002 har prøvd det... men etter at jeg lasta ned nyeste versjonen så har jeg ikke funnet noe crack til den enda... såe, bytter til outlook jeg syns incredimail er litt "harry" også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #10 Del Skrevet 3. november 2002 Crack til den nyeste fant vi, link i annet tema om samme. Det funker fint. Nå har ikke jeg brukt det mer enn et par dager da, men ejg synes det er morro med søte hundevalper som gir meg mail jeg. Harry? Kanskje det, men ejg kjøper ikke kjøtt i sverige (bor i bergen jo!), så jeg må "ta igjen" og være harry på andre måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 3. november 2002 #11 Del Skrevet 3. november 2002 Lastet ned Incredimail i dag - Harry eller ikke - men kan noen være snill å fortelle meg hva crack er?!?!? Pliiiis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 3. november 2002 #12 Del Skrevet 3. november 2002 Crack brukes om å kjøre et program for å fjerne kopibeskyttelse på program eller som i denne sammenheng om å oppdatere et program som har begrensa egenskaper.........! Ofte er program gratis å laste ned, men for å få bruke all funksjonaliteten må man betale penger. Da kan man søke på nettet og finne disse små programma som oppdaterer inngangskoden din eller hva jeg skal kalle det. Håper du skjønte litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #13 Del Skrevet 3. november 2002 Hmm... gjest over her, med stavefeil og alt, det var meg, som av en eller annen MERKELIG grunn ikke var innlogget Crack er her forklart bedre enn jeg kan gjøre det selv, så det tipper jeg nå er forstått. (vel, og crack til nyeste incredimail har vi altså link til i tema om nettopp incredimail. Det funker utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 3. november 2002 #14 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg gikk inn på den linken og fant rett program, men når jeg trykker download kommer det opp en side hvor det står To continue download - og så skjer ikke noe mer.... Er det noen som gidder å forklare enda litt nærmere.....? I så fall sier jeg bare 1000takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #15 Del Skrevet 3. november 2002 Ja, to continue download, så trykker du på den linken, og så downloader den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå